Jana, Hlinsko v Č.:
Dobrý den, dnes mi dorazila zásilka číslo 1382140 a zjistila jsem, že jsem omylem objednala Artrostop bez krému zdarma, bylo by možné ještě tyto krémy nějak získat? Nebo zda je možné zásilku vrátit a objednat znovu balíčky s krémem? Děkuji předem za odpověď. Žejdlíková
19.01.2012 dne 15:06

Dobrý den paní Žejdlíková,

děkuji Vám za dotaz. Samozřejmě můžete do 14 dnů ode dne převzetí vrátit zásilku a objednat znovu. Poplatek za poštovné při vrácení zásilky není proplácen.

Lituji, nemáme žádné krémy na doposlání, můžete si jej však objednat např. za Wk ve věrnostním programu.

Děkuji za pochopení situace, přeji hezký den.

20.01.2012 dne 7:40