Petra, Jihlava:
Dobrý den, dne 16.11.2009 jsem převzala na poště zásilku s vitaminy a řádně jsem ji také při převzetí zaplatila -částka 655 Kč. Mám i doklad o zaplacení. Když se ale podívám na svůj účet, tak mám u té zásilky obrázek, že je zásilka stále na poště, ale že není ještě zaplacena. Tak to prosím opravte, ať jsem klidnější. S pozdravem Petra Cilová, klientské číslo A7771394
20.11.2009 dne 10:13

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Pokud jste objednávku uhradila a dostala produkty, je vše v pořádku. Vyúčtování probíhá mezi Českou poštou a naší firmou, může trva i jeden měsíc. Změna stavu objednávky je provedena až po tomto vyúčtování, na objednávku ani klienta nemá tento stav žádný vliv.

Nejedná se o chybu, ale o standardní postup, není tedy důvod ke znepokojení.

Děkuji Vám za pochopení situace, přeji krásný den.

20.11.2009 dne 13:42