Maria, Praha:
Dobry den, děkuji za odpověd na muj dotaz z 31.srpna. Doručování v odpoledních hodinách a telefonní kontakt bych velice přivítala. Nesouhlasim ale a vaší odpovědí na dárky za nákupy. Při nakupování přes Internet by měly být podmínky přesně uvedeny. Při nákupu jsem byla informována, že jsem překročila limit objednávky a že obdržím dárek. Podle vas na dárek nemám nárok a tak proč to tam při nákupu uvádíte? Všechny vaše údaje by měly být pravdive a ne zavádějící. I jini vaši zákaznící mají s poskytováním dárků problémy. A dárek není sleva !!!!! Děkuji za odpovědˇ.
02.09.2010 dne 9:33

Dobrý den, děkuji Vám za odezvu. Slevový den tedy Happy Day je novinka, kterou jsme se snažili našim klientům zpřístupnit nákup produktů. Bohužel technicky nelze současně nastavit zvýšení slevy i poslání dárků, také technicky v tento okamžik nešlo ošetřit, aby měl klient výběr zda si přeje dárek, nebo slevu. Z technického hlediska se jedná o souběh výhod.

V žádném případě nechceme našim klientům, kterých si velmi vážíme, upírat možnost na jakékoli zvýhodnění nákupů. Pokud se nám však nepodaří vytvořit takové technické podmínky, aby nedocházelo k popisovaným nejasnostem, pravděpodobně od Happy Day upustíme. Toto není konečné stanovisko, leč reakce na současný stav.

Prosím Vás, abyste mě kontaktovala na bezplatné lince 800 141 141, abych Vám mohla nabídnout adekvátní dárek za škodu, kterou jste použitím našich, v tomto případě technicky nedokonalých služeb, utrpěla.

Děkuji Vám za pochopení situace, přeji hezký den.

 

02.09.2010 dne 13:22