Anonymní:
Dobrý den, děkuji Vám za poskytnutí neveřejné odpovědi č. 38311. Upřímně, Vaše odpověď mě nemile zaskočila, neboť jsem nebyl o expiraci Wk k 1.4.2017 všem klientům vůbec informován. Shodou okolností minulý týden jsem k Vám do zákaznického servisu poštou zaslal plnou obálku čárových kódů, takže mi asi rozumíte, že jsem jako dlouholetý zákazník z Vašeho přístupu zklamán. Mrzí mě, že jste se návazně alespoň na moji obálku plnou čárových kódů proaktivně neozvali a třeba vstřícně individuálně nenabídli nějaký jiný benefit. To bych jako zákazník vnímal jako opravdu profesionální přístup, když už se tak stalo. Děkuji a těším se na Vaši zprávu. S přáním krásných Velikonoc, Petr Kocour
14. 4. 2017 dne 20:14

Dobrý den pane Kocoure,

ukončení Věrnostního programu jsme avizovali již od začátku podzimu a to vícero způsoby. Informaci jsme vyvěsili na webové stránky, komunikovali jsme tuto informaci u telefonických hovorů a věnovali jsme tomu pozornost i v podzimním časopisu, který byl odeslán všem aktivním členům, tedy i těm, kteří nevlastní internet. Omlouváme se, že Vám nebyla doručená reakce na došlou zásilku s čárovými kódy, která se obvykle posílá emailem. Lituji, kompenzace za zaslané čarové kódy není možná. Program byl k 31.3.2017 zcela ukončen. V případě zájmu Vám mohu nabídnout 15% slevu na příští objednávku.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem a přáním pěkného dne,

20. 4. 2017 dne 9:17