Dobrý den paní Mgr. Doubicová,
děkuji Vám za zprávu. Všechny zásilky, které jsou k nám doručeny, pečlivě zpracováváme. Mnohdy obdržíme i zásilku bez naprosté identifikace, tyto odkládáme, stane se, že i po půl roce se ozve klient a my jsme schopni jeho zásilku vyhledat. Byli bychom sami proti sobě, kdybychom klientům jejich zásilky zatajovali - nestojíme o nepříjemnosti. Pokud jste posílala zásilku obyčejnou poštou, pak opravdu nemáte doklad o odeslání. Neuvádíte ovšem ani datum odeslání kódů, abychom mohli případně vyhledat v neidentifikovatelných.
Pokud nám pošta kódy nedoručí, nelze je započítat.
Veškeré dárky, které jsou k dispozici za Wk, jsou uvedeny na www.kzw.cz v úseku Dárky věrnostního programu. V současné době také posíláme našim klientům časopis, ve kterém je aktuální seznam dárků také uveden.
Stav Vašeho účtu je 187 Wk. Nyní si můžete objednat výrobek nebo dárek nejvíce za 137 Wk, 50 Wk bude použito na poštovné, a to dle Stanov, které jsou rovněž uveřejněny na www.kzw.cz, v úseku Stanovy.
V případě, že Vám toto řešení nebude vyhovovat, prosím, sepište podání stížnosti na nezpracování čárových kódů, které nám nebyly doručeny a byly zaslány obyčejnou poštou. Toto podání stížnosti pak adresujte na právničku firmy Walmark a.s., adresa zní: Walmark, a.s. právník firmy, Oldřichovice 77, 739 61 Třinec.
Děkuji Vám za pochopení situace, přeji hezký den.