Jana, Vratimov:
Dobrý den,chci se zeptat, zda se můžou průběžně posílat čárové kódy a sbírat body a zda někde najdu přehled svých bodů, které mi přijdou. Zaslala jsem již dvakrát kódy a nic se mi nenačetlo. Přeji pěkný den Mikušová
21.09.2011 dne 7:18

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz.

Kódy můžete posílat průběžně, přehled nastřádaných Wk naleznete po přihlášení na osobní stránku. Pokud jste posílala kódy a nic jsme nepřipočítali, zásilka k nám nebyla doručena - všechny kódy zpracováváme ihned po příchodu. Pokud jste posílala kódy doporučeně, prosím, využijte reklamace na poště. Je vhodné kódy posílat jako zapsanou zásilku právě kvůli ztrátě zásilky - jsou to Vaše peníze, i když mají jinou formu.

Ohledně stavu Wk můžete také kontaktovat bezplatnou linku 800 141 141 v pracovních dnech v době 7-19 hodin. Prosím, připravte si k ruce své členské číslo pro snadnější nalezení klienta.

Děkuji Vám za zájem o naše produkty i služby, přeji krásný den.

26.09.2011 dne 7:03