LIVIU, BACAU:
Dobrý den, chci se zeptat na zápis WK. Telefonicky jsem zjistila, že čárové kody se již od 1.1.2017 zasílat k Vám nemusí. Proto jsem již kody vyhodila. Jak tedy WK získám? provedla jsem objednávky a stále se mi WK nezobrazily. Jak se tedy k WK dostanu. Díky
28. 2. 2017 dne 19:45

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Původní zákaznický program se sběrem věrnostních bodů byl ukončen. Wk se již nenačítají.

Připravujeme nový zákaznický program, který bude cílený na výhodnější ceny pro naše registrované klienty. Jeho spuštění bylo z technických důvodů posunuto na začátek léta. V této době budeme spouštět naše nové webové stránky, na kterých je nový program závislý.

Jakmile bude vše připraveno, uvedeme nové podmínky na našem webu.

Děkujeme za pochopení a trpělivost.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

1. 3. 2017 dne 15:03