Miroslava, Brno:
Dobrý deň, chcela by som vám zaslať čiarové kódy z výrobkov, ale mám zakúpené niektoré čo by mali mať dvojnásobnú hodnotu, musím vám k tomu zaslať i faktúru že som ich od vás zakúpila? Ďakujem a prajem pekný deň.
22. 4. 2014 dne 15:26

Dobrý den paní Válková,

děkujeme za dotaz.

Fakturu nám zasílat nemusíte. Pokud jste výrobky zakoupila v průběhu akce "dvojitý bonus",
tak 1. část bonusu Vám byla navedena automaticky po odeslání objednávky a 2. část se načte, jakmile čárové kódy zašlete na adresu zákaznického servisu.

Pokud jde o akci dvojnásobný bonus u vybraných produktů, o které píšeme v časopise Klub zdraví (březen 2014), tak tam dvojnásobná bodová hodnota také načítá automaticky.

V případě jakýchkoliv nejasností kontaktujte, prosím, bezplatnou zákaznickou linku
800 141 141 (pracovní dny 7-19 hod.).

S přáním hezkého dne

Daniel Czeczotka
Klub zdraví Walmark

24. 4. 2014 dne 10:59