Karolína, Chvaletice:
Dobrý den, celého půldne se snažím odeslat objednávku. Píše mi to, že objednávka nebyla přijata prtože není na skladě Megacéčko (já žádné neobjednala, takže je to to co dáváte jako dárek k objednávce). Jenže co je to za dárek, když kvůli tomu nemůžu odeslat objednávku a už jsem jí jak blbec několikrát vyplňovala. Po 13. hodině jsem dnes volala na Vaší linku a byla jsem ubezpečena, že nejpozději do hodiny to půjde. Je pět hodin pryč a stále to nejde a ještě k tomu nyní už přibylo, že nemáte Marťánky s prebiotiky (30 t., příchuť lesní plody). Takže než se dočkám toho, že mi vůbec půjde odeslat objednávka, tak půlka věcí nebude. To je docela super....Objednávám už teď, abych měla jistotu na Vánoce a ono Vám to nejde už nyní. Co budete dělat až bude nával v prosinci? Prosím o odpověď, kdy půjde odeslat objednávka (opravdu půjde odeslat a ne jenom sliby, protože nemám na práci jen sedět u PC a stále dokola vyplňovat objednávku, protože doufám, že už to jde). Předem děkuji za odpověď a přeji hezký večer
24.11.2009 dne 17:08

Dobrý den paní Havlíčková, děkuji Vám za informaci i sdělení nespokojenosti, chápu Vás a výtku za nás všechny přijímám. Nyní je produkt Megacéčko skladem, Marťánci s prebiotiky 30 tbl. vůbec ve výpadku nebyli, pravděpodobně se vyskytla jiná závada. Za situaci se Vám omlouvám,  prosím však po pochopení, při velkém prodeji je pohyb ve skladech také veliký a přeskladňování trvá k několik hodin.

Rádi ušetříme Váš čas, v případě, že cokoli nelze přes on-line objednávku založit s tím, že produkt není aktuálně skladem, ihned volejte bezplatnou linku 800 141 141 a požadujte založení objednávky s tím, že předem sdělíte způsob platby /při běžné dobírce není problém s uložením objednávky, pouze při platbě kartou nebo převodem/ a přání, aby ihned po naskladnění bylo objednávka přijata ke zpracování. Po zaevidování a potvrzení objednávky Vám automaticky bude zaslán potvrzovací e-mail a objednávka se začne  vyřizovat – tzn. je Vám sděleno číslo účtu a všechny potřebné informace pro úhradu.

Děkuji Vám za pochopení situace, omlouvám se za vzniklé nepříjemnosti a diskomfort při objednávání, věřím, že budete nadále s našimi produkty i službami spokojena.

Přeji Vám hezký den.

25.11.2009 dne 10:34