Věra, Brno:
Dobry den, byla jsem velmi zklamana Vasi posledni dodavkou. Tuto pripominku jsem davala i do Vaseho dotazniku Heureka. Doposud jsem byla vzdy velmi spokojena s Vasemi vyrobky i dodavkou. Tentokrat jsem si objednavala Bellasin 3 baleni v domneni, ze mi to vydrzi do konce dubna, kdy se nejdrive opet dostanu do CR. Jake vsak bylo me zklamani, kdyz jsem objevila datum do kdyz spotrebovat vsechny 3 baleni Bellasinu a to 20.01.2012. V tomto pripade ja nezvladnu vybrat ani jedno baleni jeste v dobe jeho pouzitelnosti. Tento pripravek je velmi drahy a ja mam nyni dve prosla baleni,se kterymi nevim co delat, zda budou mit stejne ucinky i po skonceni jejich plastnosti.
07.01.2012 dne 21:22

Dobrý den, děkuji Vám za informaci, Vaše nespokojenost je oprávněná. Omlouvám se Vám za chybnou distribuci, prosím o vrácení všech balení. Můžeme Vám poslat produkt Bellasin 40+ s dvouletou expirační dobou, nebo vrátit platbu za objednané zboží. Můžete také žádat kompenzaci výloh, vzniklých s reklamací, tzn. poštovné.

Naše chyba se stala neúmyslně, omlouvám se Vám velmi za tento stav, rádi napravíme. Současně děláme taková opatření, aby k záměně zboží s nevhodnout expirační dobou a standardním produktem nedocházelo.

Děkuji Vám za pochopení situace a přeji hezký den.

09.01.2012 dne 6:44