Veronika, Brno:
Dobrý den, bohužel mi reklamaci v lékářně asi nevezmou neboť k léku nemám účtenku protože byl darovaný a proto jsem se obracela na Vaši společnost, která lék vyrabí zda je možné to nějak řešit. Nebo co se zboží mám dále udělat.Velice děkuji za odpověď Jirgalová
05.03.2012 dne 11:49

Dobrý den, zboží lze reklamovat pouze na místě, kde je zakoupeno, takto je nutno postupovat u všech reklamací.

Můžete poslat na ověření stavu k nám, ovšem nemůžeme Vám vrátit peníze za reklamaci, protože tyto peníze má lékárna za uhrazený výrobek a ani jako reklamaci nemůžeme přijmout.

Naše adresa je:

Walmark, a.s.
Paní Gryčová
Nová Tovární 1940

737 01 Český Těšín

K výrobku přiložte sdělení, jak jste výrobek održela, že nemáte účtenku a z jakých důvodů, proč nereklamujete v lékárně. Připište prosím také kontakty na sebe, včetně telefonního a e-mailového. Oddělení jakosti bude s Vámi tuto záležitost konzultovat.

Děkuji Vám za pochopení situace, přeji hezký den.

 

05.03.2012 dne 11:56