Hana, Praha 8 - Březiněves:
Dobrý den, 25.5. 2011 jsem objednávala dvě balení Hlívy ústřičné 120 + 30 t zdarma. Jedno pro mou máminku. Ta krabičku minulý týden otevřela a místo 2 balení po 60 tách a jednoho po 30 tách tam měla tři balení po třiceti tách, tudíž jí chybí 60 t. Hned mi to celá nešťastná telefonovala. Je možno toto s Vámi nějak řešit? Moc děkuji za odpověď. Horníková
02.11.2011 dne 12:48

Dobrý den, prosím, v tomto případě zašlete předmětné balení se všemi obaly k reklamaci na adresu:

Walmark, a.s.
reklamace
Nová Tovární 1940
737 01 Český Těšín

Omlouvám se Vám za vzniklou situaci, vyřešíme. Přeji Vám hezký den.

02.11.2011 dne 15:27