Vladimír, Černá za Bory:
Dobrý den. Dodacím listem č. 74435794 jsem dnes obdržel na moji objednávku č. 1140577 pouze část objednaných produktů Walmark. Nebyl dodán specielně inzerovaný Viaredin plus, který byl jako jedna z objednávaných položek již na letáku předtištěn. Nedodání Viaredinu plus je zdůvodněno tím, že není skladem a dále je uvedeno, že zboží zpětně nedosíláte. Jsem toho názoru, že správný obchodník by uvedl, že bezprostředně po jeho dodání objednávku vyřídí a ne že "není skladem" a že "Zboží zpětně nedosíláme". Když je zboží tak, jako toto speciálně v nabídce pro objednání uvedeno, mělo by být na skladě ve stotisícovém nebo alespoň v desetitisícovém balení, ale v počtu balení větším, než inzerce předpokládala množství jeho prodeje. Předpokládám, že všichni Vaši klienti i TOP klienti mohou očekávat. že jako "dobří obchodníci" nebo právě proto, Viaredin plus zašlete okamžitě po jeho naskladnění. Jaký je Váš názor na výše uvedenou záležitost a jaká je Vaše odpověď?
06.12.2010 dne 16:54

Dobrý den, děkujeme Vám za Váš názor i podněty.

Všechny materiály, které posíláme klientům, jsou připravovány s předstihem a dle plánů výroby, které jsou schváleny a mají také potvrzené dodávky surovin. Konkrétně u produktu Viaredin bohužel došlo k výpadku suroviny pro výrobu ze strany dodavatele, proto tento výrobek ještě není skladem, i když je již avizován v našich materiálech. Za tuto situaci se Vám omlouváme, nevznikla úmyslně a i nás samotné velmi mrzí.

Termín dodání Viaredinu do prodeje v současné době neznáme, předběžný termín je konc roku - začátek ledna 2011. Ihned po naskladnění bude výrobek v prodeji.

Naši zásilkovou službu máme nastavenu velmi proklientsky, při objednávce nad 590.- Kč naši zákazníci neplatí poštovné. Tento limit je na hraně ekonomických limitů, které můžeme pro zasílání akceptovat. Také proto se snažíme všechno zboží dodat najednou s tím, že pokud není skladem, žádáme klienty, aby si výrobek objednali později.

Doposílání samotné, i kdyby bylo zdarma, se totiž mnohdy mine účinkem. Mnoho klientů, pokud není výrobek skladem, zakoupí jeden produkt v lékárně - a když posíláme výrobek po jeho dodání, balíček  nepříjmou, protože výrobek již mají. I když se snažíme našim klientům vyjít vstříc, nemůžeme si dovolit jednat neekonomicky. Pokud bychom na toto nehleděli, pak bychom byli nuceni zahrnout zvýšené a a mnohdy zbytečné náklady do poštovného nebo do samotné ceny výrobků.

Věřím, že Vám toto vysvětlení přiblížilo problematiku zasilkové služby a jejich možností, v případě návrhů na zlepšení naší práce nás neváhejte opět kontaktovat.

Prosím Vás, abyste mě kontaktoval na bezplatné lince 800 141 141 dnes do 17 hodin, případně e-mailem na eva.drasnarova@walmark.cz . Prosím o sdělení Vašeho členského čísla, abychom Vám mimořádně mohli jeden kus Viaredinu za 299 Kč /viz nabídka/ doposlat bez účtování poštovného, ihned po naskladnění.

S přáním krásného dne

07.12.2010 dne 11:02