Jiří, Nový Jičín:
Dne 18.06.2012 jsem chtěl odeslat objednávku a zaplatit kartou.Nic nefunguje.Zítra už objednávku neudělám,neb odjíždím na měsíc mimo.Chtěl jsem to pro manželku.Je to již po několikáte,kdy mám s Vámi problém.Jestliže to bude pokračovat i nadále,zkusím jinou firmu.
18.06.2012 dne 21:05

Dobrý den, děkuji Vám za informaci, kterou ověříme.

V průběhu dne běžně probíhaly platby jak kartou, tak převodem i platba dobírkou. Pravděpodobně došlo k aktuálnímu vyprodání určitého produktu,  i když máme velké zásoby, přesto k tomu mohlo dojít, protože je akce Happy nákup. Jsme zde každý den v pracovní době 7-19 hodin na bezplatné lince, rádi se Vám věnujeme, večer však zde již nejsme. Je mi líto, že jsme Vám nemohli vyhovat, jak uvádím, zřejmě z důvodu vyprodání jednoho z produktů. Pokud byste při neúspěšné platbě kartou nebo převodem zvolil dobírku se zasláním na někoho z rodiny, objednávky by byla vyřízena.

Omlouvám se Vám hluboce za vzniklou situaci, děkuji za pochopení a přeji hezký den.

 

19.06.2012 dne 6:57