Věra, Milevsko:
Dnd 29.2 jsem přes e-shop zaslala objednávku a po potvrzení a přijetí platebních dat ihnd přes internetové bbankovnictví zaplatila. Dnes jsem se chtěla přesvědčit o stavu objednávky, bohužel v mých objednávkách jsem ji vůbec nenašla. Prodím o sdělení co s mou objednávkou se stalo.Děkuji.
2. 3. 2016 dne 18:34

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Objednávka se Vám nezobrazuje, jelikož jste jí v e-shopu navedla bez přihlášení, tzn. jako neregistrovaný člen. Před navedením objendnávky si vždy ověřte, zda-li jste správně přihlášená.

Dodatečně Vám objednávku převedeme na Vaše zákaznické číslo.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

 

3. 3. 2016 dne 14:26