Jaromír, Havířov-Město:
Chtěl bych zrušit objednávku č.2032826, myslel jsem si, že jste nedostali objednávku č.2032830, která je stejná jak objednávka č.2032826 (jelikož jste se mi neozvali a objednávku nepotvrdili) a tím jsem tuto objednávku znovu potvrdil . Děkuji a přeju příjemný den
31. 10. 2015 dne 9:55

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Omlouváme se za technickou chybu v odesílání potvrzujících e-mailů, která byla dnes odstraněna.

Ověřila jsem Vaši objednávku a byla dnes stornována. Zřejmě na základě telefonního hovoru s operátorkou zákaznické linky.

Děkujeme za pochopení a trpělivost.

S pozdravem a přáním hezkého dne,


 

2. 11. 2015 dne 8:32