Gheorghe, Ostrava:
31.08.2011 odpovězeno 31.08.2011Dobrý den,obracím se na Vás již dnes podruhé s dotazem.BoneStar Sport 90 tobolek - dnes došla objednávka a teď jsem zjistila, že je již půl roku prošlý EXP. 01.02.2011. To je trošku moc. Na Vašich stránkách taková expirace určitě nebyla uvedena. To jste se asi spletli v roce. Za 360,-Kč můžu koupit tento výrobek a k tomu ještě dostanu Gelatinu zdarma a ještě bude dlouhá expirace. Vracet zboží nebudu. Nemám na to čas a nebudu ještě platit poštovné. Opravdu mě zajímá, jak toto budete řešit. Děkuji za odpověď.MelicharováDobrý den paní Melicharová, děkuji Vám za dotaz. Prosím, v tomto případě postupujte podle reklamačního řádu, který je platný pro všechny zásilky. Reklamační oddělení objednávku vyřídí do 30 dnů, prosím, připište na reklamační list, že si přejete vrátit poplatky za odeslání reklamovaného zboží. Děkuji Vám za pochopení situace, přeji hezký den.Eva DrašnarováBoneStar Sport 90 tobolek - 180,-Kč - expirace: 1.2.2011Dobrý den,jak jsem Vám psala, tak nikde nic posílat nebudu. Toto raději vyhodím, ale na ty Vaše akce, ve kterých nabízíte slevy a pak neplníte závazky již nebudu reagovat. Spoléháte na to, že zákazník nakonec zboží reklamovat a vracet nebude. Myslela jsem, že když jsem Vaším dlouholetým zákazníkem, tak to jde řešit i jinak. Jen se musí chtít. Navíc, když chyba je evidentně na Vaší straně. Prodávat zboží po expiraci a ještě k tomu půl roku, tak to je trošku moc.S pozdravem a přáním krásného dneLenka Melicharová
31.08.2011 dne 14:09

Dobrý den paní Melicharová, děkuji Vám za zprávu.

Na reklamaci má každý z našich zákazníků právo, reklamační list je vložen ke každé zásilce, pokud je reklamace oprávněná, vracíme nebo vyměňujeme produkt po dohodě s klientem a také vracíme vynaložené poštovné. Toto je standardní postup, který je platný pro všechny klienty.

Vždy se snažíme všem klientům vyjít vstříc, pokud však nevídíme produkt, nemůžeme posoudit, zda je reklamace oprávněná či nikoliv. My chceme a nabízíme pomoc.

Je samozřejmé, že i my jsme omylní a stát se může cokoliv, proto je zde reklamační oddělení, které nestandardní situace vyřizuje. Rádi posloužíme i Vám.

Děkuji za pochopení

31.08.2011 dne 14:16