Alexandru, Bucuresti:
26.9.20111 Vkládájm již po třetí stejný dotaz - dnes mi bylo na první dotaz zodpovězeno - tento dotaz byl z minulého týdne.Dnes jsem psala nový dotaz. Moje číslo je A6065719. A můj dotaz byl kdy dostanu svojí objednanou tašku, objednávka ze dne 14.9.2011. Bylo mi posláno jiné zboží , které jsem vám okamžitě, tak jak jste mě požádali poslala nazpět, ale bohužel od Vás mi zatím nic nepřišlo. Zároveň se zasláním špatného Vámi zaslaného zboží mi vznikly náklady na odeslání tj. 73,- Kč , které mi doufám budou uhrazeny.Byla bych ráda, kdyby mi příště přišlo zboží , které si objednám a chápu, že se může stát i chyba, ale ta se dá okamžitě napravit a nečekat na na zákazníka, kdy se ozve. V.Doležalová
26.09.2011 dne 9:02

Dobrý den paní Doležalová,

děkuji Vám za další dotaz k této záležítosti. Kolegyně již s Vámi hovořila, rádi pošleme zpět náklady na poštovné, které jste z důvodu chybně zaslaného zboží vynaložila. Nyní již očekáváme sdělení Vašeho čísla účtu, abychom Vám mohli co nejdříve částku vrátit. Informace o účtu můžete poslat na adresu marie.klimankova@walmark.cz

Všechny situace řešíme co nejdříve od zjištění, věřím, že i Vy budete opět naší spokojenou klientkou. S přáním pevného zdraví

26.09.2011 dne 11:21