Laurentiu, Bucuresti:
Právě jsem převzala objednané produkty:2x hlívu ústřičnou Forte, - expirace 08/20162x hlívu účstřičnou PLUS(laktobacily) - expirace 09/2016.Jsem Vaší dlouholetou klientkou a dnešní zásilku považuji z Vaší strany za nehoráznou nachytávku. Hlívu mám pro svou potřebu a nehodlám pojídat prošlé doplňky stravy. Žádám o sdělení, jak mám zajistit vrácení zboží a jak zajistíte vrácení peněz.
19.07.2016 dne 18:39

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Objednávku jste realizovala přes náš e-shop, kde je informace o končící exspiraci řádně uvedená u každého z Vámi objednaných výrobků. Po vložení do nákupního košíku je exspirace také přímo pod názvem produktu. Dále je zobrazena v e-mailovém potvrzení objednávky. Výrobky jsou z důvodu končící exspirace v doprodeji s 50-ti % slevou, tuto informaci taktéž uvádíme.
Akční nabídka "Výprodej 50% sleva" Vám byla dne 13.7. odeslána i e-mailem, opět včetně exspirací.

Z naší strany rozhodně nedošlo k žádnému zatajení informací a jak píšete nachytávku.  

Pokud nejste se zbožím spokojená, máte právo jej do 14-ti dnů (od převzetí) vrátit bez udání důvodu. Viz. reklamační řád: https://www.klubzdravi.cz/reklamacni-rad.aspx


S pozdravem,

20.07.2016 dne 14:23