Miroslava, Nasavrky:
Po přihlášení ke svému účtu jsem byla překvapena, že zde nemám žádné Wk body, že mi byly odebrány. Tak to Vám moc děkuji, že jste ani neposlali žádné upozornění a sebrali mi Wk body, které pracně střádám. Zřejmě si nevážíte zákazníku a tak budu nakupovat jinde
10.05.2016 dne 20:46

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Platnost Wk bodů je uvedena v našich stanovách Klubu zdraví Walmark, které každý klient svou registrací potvrzuje. Stanovy jsou dostupné na našich webových stránkách www.kzw.cz
 
Přesné znění:

3.8 Platnost nastřádaných Wk ve věrnostním programu KZW je limi­tovaná. Pokud člen KZW, disponující Wk na svém účtu, nepošle v období posledních dvou let čárové kódy či nezíská Wk za nákup v zásilkové službě, je jeho stav Wk vynulován. Limit pro množství nastřádaných WK je 2 500 Wk. Po překročení limitu je klientovi za nastřádané Wk automaticky zasílán produkt nebo produkty, které pravidelně nakupuje nebo jehož čárové kódy uplatňuje ve věrnostním programu, a to do takové výše, kdy nastřádané Wk klesnou pod 2 500 Wk. Je proto ve vlastním zájmu klientů, aby své nastřádané Wk využili včas dle svého uvážení. O překročení limitu nebo vynulování nastřádaných Wk není Klub zdraví Walmark povinen svého člena zvlášť informovat.

Děkujeme za respektování podmínek.

S pozdravem a přáním hezkého dne,


12.05.2016 dne 7:12