Otázka 37282

Odpovědi na vaše otázky:

Dobrý den,mohu užívat Biopron9 PREMIUM.když mám nasazený Warfarin?Pokud ne,co byste mi doporučili po užívání antibiotik?Děkuji za odpověd.Urbanová

Dobrý den paní Urbanová,

Užívání antibiotik je rizikové z hlediska možného ovlivnění střevní mikroflóry, která vyrábí vitamin K. Při užívání Warfarinu, je důležité mít stálý příjem tohoto vitamínu (ne tak jak se mnohdy milně uvádí, nepřijímat ho vůbec, nebo se vyhýbat potravinám, které ho obsahují.)

Z důvodu ovlivnění střevnímikroflóry jsou riziková především širokospektrá antibiotika. Je proto vhodné, při nutnosti užívat širokospektrá antibiotika podávat látky, které vedou k obnovení střevní mikroflóry –léky či potraviny obsahující probiotické bakterie.

Zároveň ale i tyto probiotika mohou ovlivnit stav tvorby vitamínu K ve střevě.

Biopron9 je dobrá volba, ale doporučovala bych býti při užívání těchto léků pod zvýšenou kontrolou lékaře a vše s ním konzultovat. Nemohu tedy jednoznačně doporučit užívání, ale jsem nucena odkázat Vás na vašeho lékaře, a s ním tento Váš stav konzultovat, stejně tak jako užívání probiotik. Pokud se na tomto postupu domluvíte, Biopron 9 je špička ve svém oboru.

Děkuji za pochopení a přeji mnoho zdraví

 

 

Dagmar Fröhlichová

ShopRoku 2014

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: ?352 340 000,- Kč