Otázka 37150

Odpovědi na vaše otázky:

Dobrý den,bral jsem 7 dní Ospen 1500, po té jsem začal brát Biopron9 Premium, může tento přípravek přechodně zhoršit zažívání ? Mám pocit plného břicha a mírné pobolívání. Děkuji za odpověď. Egermaier.

 Dobrý den,

obecně u probiotik, se u některých jedinců může vyskytnout změna zažívání, například nadýmání. Můžete přípravek vysadit a pozorovat, zda se problémy zmírní či nikoliv. Pakliže nikoli, nesouvisí Vašetrávící potíže s přípravkem Biopron9Premium.

Z mé zkušenosti bývají tyto trávící potíže projevemdisbalance střevní flory, a po chvíli užívání vymizí. Můžete také snížit dávkování aby byla změna pro organismus šetrnější.

Přeji příjemný den

 

Dagmar Fröhlichová

ShopRoku 2014

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: ?352 340 000,- Kč