Otázka 36795

Odpovědi na vaše otázky:

Dobrý den, mám dotaz týkající se mé nové objednávky č. 2029652 (částka 1373,-) , kde mám produkty úplně stejné jako v mé původní objednávce s č. 2026845 (částka 1320,-). Má původní objednávka, s nižší částkou byla zamítnuta a byla nahrazena za objednávku druhou s částkou vyšší. Objednávala jsem produkty v akci 3+1 zdarma. V původní objednávce mám takto vytvořené 2 sady. Avšak v objednávce nové, kterou jsem zaplatila i již fyzicky dostala mám sadu 3+1 a sadu 2+1. Nevšimla jsem si toho a tak by mě zajímalo jak je to možné? Ráda bych věděla proč se mi najednou objednávka navýšila o 53,- Kč a proč jsem je "musela" zaplatit, když mi objednávka vyšla jinak.Děkuji.

Dobrý den paní Hyžová,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Ověřila jsem Vaši objendnávku a při uzavírání objednávky byla systémem zřejmě chybně rozpočítána akce 3+1. Za chybu se velmi omlouváme.

Jako kompenzaci Vám zasíláme zdarma balení ImunoElixeeru RAPID v hodnotě 87 Kč. Výrobek bude zaslán společně v zásilce s žehličkou, na kterou máme objednávku v evidenci.

Pro jakékoliv doplňující informace jsem Vám samozřejmě k dispozici na bezplatné lince 800 141 141.

S pozdravem a přáním hezkého dne,


 

Markéta Skalková

ShopRoku 2016
ShopRoku 2016

Hlavní menu

Hledej

Hledej

Nákupní košík
Přihlásit
Zaregistrovat se
x

Zapomněl(a) jste heslo?

Zaregistrovat se

Přihlásit přes Facebook:

VOLEJTE ZDARMA
800 141 141
Po-Pá: 7:00 - 17:00

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: 372 420 000,- Kč
Informace pro platbu kartou:
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.