Alena, Lhenice:
Moje zákaznické číslo je A4527760.Dne 8.1.2015 jsem omylem neodeslala objednávku na vaše výrobky,které jsem uhradila z mého účtu v celkové částce 849,-Kč.Prosím o vrácení(dobropsání)tétočástky na můj účet.Obratem bych provedla novou objednávku.Za nedopatření se omlouvám.Váš dlouhodobý a spokojený zákazník Alena Čechová.
12.01.2015 dne 20:41

Dobrý den, paní Čechová,

děkuji za Váš dotaz. Objednávka je v našem systému v pořádku zadaná pod číslem 1883380. Vaše platba byla s objednávkou spárována a dnes předávána České poště.

Prosím, kontaktujte mne na bezplatné zákaznické lince 800 141 141, v době 7-15 hod. nebo e-mailem marketa.skalkova@walmark.cz, abychom mohli situaci dořešit.
Dnes jsem se Vám pokoušela dovolat, ale máte nedostupný tel.

Předem děkuji za odpověď a přeji hezký zbytek dne.

S pozdravem,

13.01.2015 dne 18:43