Otázka 26099

Odpovědi na vaše otázky:

Dobrý den,objednávala jsem si před chvíli objednávku ale nevím jestli jsem tam neudělala chybu,že mi to nic neukázuje na emailu.Děkuji Kuráňová Helena

Dobrý den, paní Kuráňová,

děkuji za Váš dotaz. Objednávky u nás máte celkem dvě. První je neuzavřená - otevřená, založená v 17:12 hod. a druhá je v pořádku potvrzená a uložená v 19:30. Potvrzení objednávky Vám znovu e-mailem zašlu. Neuzavřenou obj. odstraním.

Pro doplňující informace jsme Vám k dispozici na bezplatném zákaznickém čísle 800 141 141 v pracovní dny v době 7-19 hod.

S přáním hezkého dne,

Markéta Skalková

ShopRoku 2016
ShopRoku 2016

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: 372 420 000,- Kč
Informace pro platbu kartou:
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.