Otázka 26078

Odpovědi na vaše otázky:

dnešního dne jsem odeslala objednávku, která mi byla potvrzena, ale v sekci "moje objednávky" se objednávka neobjevila a nemohu si tedy zkontrolovat, v jaké fázi zpracování nyní je.

Dobrý den,

děkuji za Váš dotaz. Objednávku máte zadanou jako "nečlen" bez přihlášením, proto jí nemůžete zkontrolovat. Zvlášť e-mailem Vám zašlu číslo balíku a odkaz, kde si můžete on-line sledovat cestu.

S přáním hezkého dne,

Markéta Skalková

ShopRoku 2016
ShopRoku 2016

Hlavní menu

Hledej

Hledej

Nákupní košík
Přihlásit
Zaregistrovat se
x

Zapomněl(a) jste heslo?

Zaregistrovat se

Přihlásit přes Facebook:

VOLEJTE ZDARMA
800 141 141
Po-Pá: 7:00 - 17:00

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: 372 420 000,- Kč
Informace pro platbu kartou:
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.