Otázka 26054

Odpovědi na vaše otázky:

Zajímalo by mě proč máte nějaké výhody pro členy,když nejsou pro zákazníky.Posílal jsem kody které sbírám skoro 2 roky a se mnou celá rodina a známí a těším se na odměnu v podobě batohu,ale kde nic tu nic. Ani žádný meil na vysvětlení. To si děláte ze svých zákazníků nebo rádoby členů srandu?Děkuji.

Dobrý den,

děkuji za Váš dotaz. Na úvod mé odpověďi bych ráda uvedla, že si z našich zákazníků a členů Klubu zdraví Walmark srandu rozhodně neděláme. Naopak, velmi si přízni našich klientů vážíme a vždy se snažíme vyjít vstříc. V případě přijaté objednávky, kde zboží není skladem, klienta kontaktujeme e-mailem nebo telefonicky. V případě kdy kont. není platný nebo nemáme uvedený, zasíláme poštou korespondenční lístek.

Je mi líto, na Vaše jméno neevidujeme v r. 2014 žádné přijaté čárové kódy. Pro kontrolu prosím o sdělení Vašeho zákaznického čísla. Dále kdy jste dopis s čárovými kódy zasílal, zda-li obyčejnou formou nebo doporučenou. V případě doporučené formy uveďte podací číslo.
 
Pokud dojte ke strátě obyčejné zásilky, nelze jí bohužel zpětně dohledat. Česká pošta jí v databázi neeviduje. 

Pro jakékoliv doplňující informace jsem Vám samozřejmě k dispozici na bezplatné zákaznické lince 800 141 141, v pracovní dny, vždy v době 10-15:30 hod.

Předem děkuji za odpověď.

S pozdravem,

Markéta Skalková

ShopRoku 2014

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: ?352 340 000,- Kč