Otázka 25656

Odpovědi na vaše otázky:

V minulosti jsem sledoval zásilku v službě Track a teď to není možné,protože neposíláte jako dřív číslo zásilky,které se vložilo do připraveného okénka a okanžitě jsem měl jasno.Ptám se proč tato služba již neexistuje?Díky.

Dobrý den, děkujeme za dotaz.

Součástí potvrzení objednávka je stále sledovací číslo pro sledování pohybu zásilky. Toto číslo naleznete i po přihlášení do členského účtu na stránkách Klubu zdraví Walmark v sekci "moje objednávky". 

V případě jakýchkoliv nejasností doporučujeme kontaktovat bezplatnou zákaznickou linku 800 141 141 (prac. dny 7-19 hod.).

Přejeme hezký den.

Daniel Czeczotka

ShopRoku 2016
ShopRoku 2016

Hlavní menu

Hledej

Hledej

Nákupní košík
Přihlásit
Zaregistrovat se
x

Zapomněl(a) jste heslo?

Zaregistrovat se

Přihlásit přes Facebook:

VOLEJTE ZDARMA
800 141 141
Po-Pá: 7:00 - 17:00

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: 372 420 000,- Kč
Informace pro platbu kartou:
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.