Značka Walmark patří mezi 100 nejvýznamnějších značek České republiky.

Značka Walmark patří mezi 100 nejvýznamnějších značek České republiky.

Publikováno: 18.01.2007

Zobrazení: 69

Přední odborníci z oblasti marketingu, reklamy a odborných médií  ocenili značku Walmark.

Původní česká značka Walmark musela před porotou sestavenou z předních českých i zahraničních osobností v oblasti brandingu obhájit svoji pozici v konkurenci jmen světoznámých značek. Porota vybírala do exkluzivní skupiny 100 značek České republiky roku 2006 z více než 2000 hodnocených brandů. Při své    volbě   měla    na     paměti  definici  stanovenou  organizací   Superbrands,   která   zní: „Superznačka si vybudovala ve svém oboru tu nejlepší pověst a v porovnání s jinými značkami nabízí svým, zákazníkům výrazné emocionální či hmotné výhody, které zákazníci ať vědomě nebo podvědomě žádají, chtějí a oceňují.“ uvedla Janka Konečná ze společnosti Superbrands.

Status Superbrand České republiky převzala za Walmark ředitelka Marketingu Alena Trtíková, která uvedla: „ Je to odměna pro všechny naše zaměstnance, kteří se snaží o maximální spokojenost všech našich zákazníků. Je to potvrzení toho, že naše reklamní kampaně byly přesně cílené a dobře přijaté. Je to pro nás povzbuzení do další práce a rovněž i závazkem, že i nadále zůstaneme značkou, která určuje trend, reprezentuje pevné hodnoty a překlenuje hranice.“ 

Organizace Superbrands je považována za jednu z předních nezávislých autorit a znalců v oblasti brandingu. Jejím cílem je rozvíjet oblast brandingu, vyzdvihovat vyjímečné značky a dále je zviditelňovat. Program Superbrands funguje již několik let ve více než 50 zemí světa. V České republice působí od roku 2004 a má podíl na zvýšeném zájmu o původní značky v tomto regionu.

Více informací o Superbrands naleznete na www.superbrands.com  nebo kontaktujte:

Janka Konečná
Superbrands, s.r.o.
Slezská 63
130 00  Praha 3
tel.: +420 242 454 749
fax: +420 242 454 741
email: janka.konecna@superbrands.cz

Společnost WALMARK byla založena v roce 1990 a její aktivity se postupně rozšířily do více oborů. Již několik let firma deklaruje svou strategickou orientaci na oblast farmacie a po prodeji zemědělské divize v roce 2001 a významné části aktiv nápojářské divize v závěru roku 2004, se nyní již plně koncentruje na trh doplňků stravy a léků. V roce  2001 byla firma transformována ze spol. s r.o. na akciovou společnost, která má aktuálně 9 akcionářů, tuzemských fyzických osob.