Diskuse - Nejčastěji kladené otázky a odpovědi

Zde naleznete odpovědi na Vaše nejčastější dotazy...

Přidat příspěvek

  • zklamání ....je mi líto, ale ano

    11.12.2017 12:09:02 chomicka
    Připojuji se k názorům ostatních..... bohužel jsem moc zklamaná, že Váš věrnostní program je fuč a nový stále nikde...I když byly Vaše výrobky někdy dražší než jiné na trhu, vždy jsem se těšila na možnost nasbírat body a něco si u Vás vybrat. Zatím jsem sice ještě stále ve Vás vkládala důvěru a optimisticky celkem dost dlouho čekala, že snad ten program brzy spustíte, ale bohužel. Je to škoda, protože jako ostatní....budu si již vybírat cenově levnější výrobky a pokud se stejným složením budou jinde, tak bohužel budu nakupovat tam...sbírání bodů mě tady již nečeká, tak proč dál v tom pokračovat?
    • RE: zklamání ....je mi líto, ale ano

      18.12.2017 14:25:47 Zákaznický servis Walmark WALMARK®

      Dobrý den, děkujeme za příspěvek. Omlouvám se, že reaguji až nyní a děkuji za pochopení. Je mi velmi líto, že změny takto vnímáte. Z naší strany děláme maximum, abychom klientům vyšli vstříct, dobře poradit a popřípadě navrhnout optimální řešení i v rámci slevových akcí nebo nabídnou individuální slevu. Optimalizace věrnostního programu je navázána na nový webový portál, který se bohužel z technických důvodů pozdržel, ale bude spuštěn v první polovině příštího roku. Budeme velmi rádi pokud se na nás v budoucnu i přes tuto zkušenost obrátíte a my Vám slíbíme, že se pokusíme udělat vždy maximum pro Vaší spokojenost.

      Přejeme Vám krásné a pohodové vánoce a šťasný Nový rok.

      Markéta Skalková
      Klub zdraví Walmark

    • RE: zklamání ....je mi líto, ale ano

      13.12.2017 16:49:29 Ivona
      Dobry den, vidim, ze na diskuzi se jiz nikdo z firmy ani neobtezuje reagovat... Ze by firma uz vsechny zamestnance propustila kvuli jejich neprofesionalnim, casto az arogantnim odpovedim? Anebo uz firma pomalu krachuje, protoze se na ni vetsina dlouholetych zakazniku vykaslala za to, jak se k nim chova? No, vubec bych se nedivila... Jak se rika - na kazdeho jednou dojde a kdo s cim zachazi, tim take schazi... Nebyla jsem na techto strankach uz cca rok a vidim, ze se vubec nic nezmenilo, resp. se to spise zhorsilo. Nejsou tady ani aktualni informace. Ale reklamni e-maily s naprosto nezajimavymi a opakujicimi se nabidkami mi chodi stale - ty ale sve byvale verne zakazniky tezko "pritahnou" zpet. Jsem opravdu zklamana a produkty jiz zde nenakupuji. V lekarnach je mnohdy sezenu za daleko vyhodnejsi cenu a uvazuji o tom, ze produkty teto firmy prestanu kupovat - nebudu podporovat nekoho, kdo si svych zakazniku vubec nevazi a opovrhuje jimi.
      • RE: zklamání ....je mi líto, ale ano

        18.12.2017 14:24:24 Zákaznický servis Walmark WALMARK®

        Dobrý den paní Ivono, omlouvám se i Vám za pozdní reakci, ale nyní před vánoci  se mi z časových důvodů nepodařilo odpovědět dříve. Pokud se Vám některé odpověď zdály arogantní nebo neprofesionální, za to se omlouvám. Názoru našich zákazníků si vždy velmi Vážíme a  řešíme každou individuální žádost. Pokud jste narazila na neaktuální informace, prosím o konkrétní odkaz, abychom mohli okamžitě reagovat a vše opravit.

        Přejeme Vám krásné a pohodové Vánoce a šťasný Nový rok.

        Markéta Skalková
        Klub zdraví Walmark

      • RE: zklamání ....je mi líto, ale ano

        13.12.2017 21:49:45 Ivana Průšová
        Dobrý večer dámy, děkuji za Vaše příspěvky, už jsem myslela, že tuto diskusi chodím občas kontrolovat jenom já :-). Úpadek firmy a naprostý nezájem o dlouholeté zákazníky začal prodejem obchodního podílu v roce 2016 - z obchodního rejstříku lze vyčíst jenom to, že členové představenstva jsou z Anglie. Takže zase stejná pohádka, peníze na prvním místě a úžasný až rodinný věrnostní program se stal jednou z prvních obětí úsporných opatření. A další podle mě byla ta pracovnice, která alespoň občas reagovala na dotazy... A nabídka Walmarku je naprosto tristní, žádné novinky, pouze skupují jiné značky a prodávají je na svém webu, asi již nemají ani vlastní vývoj. Mě tedy tak zklamali, že už jsem tady přes rok nekoupila ani celaskon. Přeji Vám všem krásné vánoce a šťastný nový rok !!
        • RE: zklamání ....je mi líto, ale ano

          18.12.2017 14:21:41 Zákaznický servis Walmark WALMARK®

          Dobrý den paní Průšová,

          jsem velmi ráda, že chodíte občas diskusi kontrolovat a zapojujete se do debaty. Věřím, že Vás během příštího půlroku přesvědčíme o tom, že si našich zákazníků opravdu velmi vážíme a zároveň, že firma není hluchá k recenzím zákazníků. Ne všechny kroky jdou udělat tak rychle jak bychom si všichni přáli, ale věřím že během nejbližšího půlroku Vás příjemně překvapíme.
          V případě, že jste měla body, které jste nestihla vyčerpat, prosím volejte naši zákaznickou linku 800 141 141 a domluvíme se na individuální kompenzaci nevyčerpaných bodů. V minulých měsících jsme postupně telefonicky kontaktovali klienty, kteří si nestihli body vyčerpat.

          Přeji Vám krásné Vánoce a šťasný Nový rok.

          Markéta Skalková
          Klub zdraví Walmark

  • bonusprogram

    7.9.2017 11:54:06 Bořivoj Odehnal
    dobrý den, lze očekávat v budoucnu podobný program, který jsem léta využíval k velké spokojenosti?
    • RE: bonusprogram

      18.12.2017 14:38:06 Zákaznický servis Walmark WALMARK®

      Dobrý den pane Odehnale, omlouvám se Vám za pozdní reakci. Optimalizace věrnostního programu je navázána na nový webový portál, který se bohužel z technických důvodů pozdržel, ale bude spuštěn v první polovině příštího roku. Prosíme o strpení, jakmile bude vše hotovo, zveřejníme na našem webu podmínky nového zákaznického programu. Aktuálně můžete využít slevové kupóny, které posíláme naši klientům. S uplatněním slevy Vám rádi pomůžeme na zákaznické lince 800 141 141.

      Přejeme Vám krásné Vánoční svátky a úspěšný Nový rok.

      Markéta Skalková
      Klub zdraví Walmark

  • Zase já....o čem je nový věrnostní program???

    23.7.2017 22:28:21 Ivana Průšová
    Dobrý den, po několika měsících jsem zkontrolovala ten x měsíců slibovaný úúúžasný nový věrnostní program a opravdu nevycházím z úžasu!! Naprosto vágní nabídka o možné nabídce zvýhodněných nákupů a dopravě zdarma (ale samozřejmě jenom od určité výše objednávky) mě opravdu pobavila. A sleva 300 Kč u objednávky nad 2.000,- mi přijde více než trapná... Takže nabídka naprosto o ničem...sice mě to mrzí, ale s klidným svědomím po létech opouštím Walmark a budu nakupovat jiné výrobky. Takže noví majitelé kdovíodkud už moje peníze neuvidí. S pozdravem I.Průšová
    • RE: Zase já....o čem je nový věrnostní program???

      8.11.2017 12:31:47 Marie Dokoupilová
      Připojuji se k Vašemu stanovisku - už ne .
  • KAM TO CELÉ SMĚŘUJE ?

    12.4.2017 18:37:41 Petr Svoboda
    Snad by bylo vhodné,kdyby někdo odpovědný (co dělají bratři W.-zakladatelé?) konečně vydal srozumitelné prohlášení co bude dál.Vaše výrobky pomalu mizí z lékáren,některé jsou dostupné pouze na objednání (možná) Vaše oficiální stránky walmark.cz lákají nové zákazníky na věrnostní sbírání bodů a neustále se chlubí,nyní již zcela nereálnou základnou 176000 spokojených členů a pokud vím tak už nevyšel ani časopis.Vytvoření nových stránek,co trvá víc jak půl roku je taktéž poněkud podivné !!! A odpovědˇ paní Skalkové jedné zákaznici,že prostě píše jen ona (je v tom cítit výčitka nebo neslušnost?) Sami asi dobře víte, proč vám lidé přestali psát,že. Také například nechápu, proč ke konci roku tolik zdražil B-komplex s vit.C a spousta dalších byla přinejmenším nedostupná.Ještě jedna připomínka k ukončení bodového systému.Nejenže nešlo objednat vše podle mého přání ale také mi zbylo mnoho neuplatnitelných bodů z poslední objednávky a poslat vám je na pozdější uplatnění bylo kvůli poštovnému jaksi nevýhodné.Už jsem jen zvědav,co ta bouře mozků vašeho vedení do léta vymyslí. Svoboda
  • Velké zklamání

    31.3.2017 10:36:33 Jarmila V
    Dobrý den, i já bohužel musím vyjádřit obrovské zklamání. Sbírání věrnostních bodů jsem pokládala za jednu z největších vymožeností firmy Walmark. Bohužel staré dobré časy jsou ty tam a firma, jejíž výrobky mi nesčetně pomohly, se uchyluje k pochybným praktikám jako je např. telefonické nahánění a přesvědčování zákazníků. Ani slučování s dalšími firmami mi nepřijde zajímavé a ani výhodné. Walmark byl pro mne známkou kvality, bohužel přestal některé výrobky, např. pro úlevu od hemoroidů, vyrábět a jak jsem si všimla, nahradil ho výrobky firmy Valosun, které bohužel nestojí za nic( sama jsem vyzkoušela). Pokud se Walmark bude ubírat touto cestou, špatně to dopadne. Je mi to nesmírně líto, neboť Walmark pro mne znamenal vždy kvalitu, se kterou už nebudu moci počítat.
    • RE: Velké zklamání

      8.4.2017 0:26:37 Ivana Průšová
      Vážená paní Jarmilo, myslím, že jste vystihla pravý stav věci - po prodeji akcií firmy kdovíkomu jde jenom o peníze a specifika českého zákazníka nového majitele nezajímá - zrušení úžasného věrnostního programu, omezování vývoje vlastních produktů, kupování no-name firem s pochybným sortimentem....to je nová cesta Walmarku a jiná nebude. Takže s tímto tuctovým e-shopem jsem skončila a začala jsem nakládat zelí, fermentovat ovesné vločky a vyrábět pikles = neměla bych potřebovat některé potravinové doplňky ....stejně Nature Bounty už není k sehnání....
      • RE: Velké zklamání

        8.5.2017 10:23:34 Marie Dokoupilová
        Dobrý den. Připojuji se k Vašemu názoru "Jedno velké zklamání". Členkou klubu jsem víc jak 10 let. Po celou dobu jsem byla velmi spokojená. Ovšem teď to směřuje k odrazení nás věrných zákazníků. Nepochopím, když si některý potřebný Váš produkt, který léta u Vás kupuji, koupím za daleko nižší cenu u jiného obchodníka než u Vás. Nějak potom postrádám smysl toho, že nakupuji přímu u Vás a to jako že se slevou. Také je zarážející obsah účinných látek v jednotlivých produktech . Stojí za to pořádně přečíst složení na každé kkabičce. (hlavně porovnat s těmi staršími a taky s cenami) .

předchozí 1234

ShopRoku 2016
ShopRoku 2016

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: 372 420 000,- Kč
Informace pro platbu kartou:
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.