Diskuse - Nejčastěji kladené otázky a odpovědi

Zde naleznete odpovědi na Vaše nejčastější dotazy...

Přidat příspěvek

  • změna k horšímu

    7.3.2017 11:09:09 Marie Pokorná
    Dobrý den, bohužel mi nezbývá než souhlasit s naprostou většinou přečtených příspěvků zákazníků. Došlo ke zklamání a ztrátě důvěry dlouholetých odběratelů Vašich výrobků. Ať už za to může nový obchodní partner/majitel nebo neschopnost lidí zajišťujících plánované změny. Ani nepředpokládám,že budou lepší,než to, co fungovalo perfektně mnoho let. Již uvažuji o tom,že si udělám prověrku cen srovnatelných výrobků na trhu,které mne zajímají a pokud budou pro mne cenově výhodnější,přejdu k nim. Vyřiďte to svým "manažerům". Tento typ "marketingu",který jste zvolili opravdu není na úrovni. Vaše dlouholetá zákaznice Marie
  • Věrnostní program...ani k 1.3.2017 stále nic ??

    1.3.2017 22:15:59 Ivana
    Takže náš starý dobrý Walmark je minulostí....informace o novém věrnostním programu stále žádné a navíc mám podezření, že se zde již nezobrazují ani nové příspěvky. Nebo od 17.2.2017 nikdo neměl potřebu něco napsat?
    • RE: Věrnostní program...ani k 1.3.2017 stále nic ??

      2.3.2017 9:26:21 Zákaznický servis WALMARK®

      Dobrý den, nový zákaznický program je v přípravě. Jeho uvedení se však z technických důvodů posunulo na začátek léta. V této době budou spuštěny naše nové webové stránky, na kterých je nový zákaznický program závislý. Bude cílený na výhodnější ceny, akční nabídky na míru, slevové kupóny, atd. pro naše registrované klienty, kteří u nás pravidelně nakupují.
      Až budou nové podmínky připraveny, zveřejníme je na našich webových stránkách. 

      Zobrazování příspěvků je v pořádku. Jen prostě nikdo nepíše...kromě Vás. 

      S pozdravem,

      Markéta Skalková

      • RE: Věrnostní program...ani k 1.3.2017 stále nic ??

        3.3.2017 22:59:57 Ivana Průšová
        Vážená paní Skalková, opravdu Vás lituji, že Vás nutí psát tak slabomyslné zdůvodnění, proč nefunguje nový věrnostní program. Chcete nám snad namluvit, že minimálně opravit datum spuštění VP na Vašem webu je projekt na půl roku? V dnešní době 4. průmyslové revoluce není Walmark schopný uvést do provozu obyčejný slevový, pro zákazníky zajímavý, produkt?? A navíc jste začali klamat zákazníky s cenami produktů. Pravidelně jsem nakupovala Reghaar - vlasový stimulátor, u kterého nyní uvádíte běžnou cenu 138,- Kč a mojí cenu 106,- Kč. Jenom na Heurece (kterou spousta e-shopů ze známých důvodů bojkotuje) jsou 4 obchody pod 106,- Kč a dalších 69!! nabídek pod 138,- Kč. A to už je vrchol neserioznosti. Takže já už nemám jediný důvod k objednávce. S pozdravem Ivana Průšová P.S. Pokud to vydržím, tak slibuji, že už psát nebudu...ale mrknu na Vaše stránky zase v dubnu...
  • spokojený zákazník

    17.2.2017 17:12:41 Zdeněk Severa
    Vašim zákazníkem jsem docela dlouho a vždy jsem byl spokojen. Rychlost vyřízení objednávky, poštovné a balné zdarma a příznivé ceny. Kde dnes získáte zboží za nasbírané body? To že dochází k nějaké změně mne určitě neodradí od dalšího pohodlného nákupu. Hezký den.
    • RE: spokojený zákazník

      17.2.2017 23:53:45 Ivana Průšová
      Vážený spokojený zákazníku, všechno, co říkáte, v minulosti platilo, ovšem čeští majitelé Walmark prodali čert ví komu a dochází k velké změně...ale k horšímu. Gratuluji Vám, pokud získáte nějaké zboží za nasbírané body...asi je máte hezky dlouho. Po zrušení věrnostního programu je nyní Walmark jen obyčejný eshop s potravinovými doplňky a těch je na webu hromada. Zdá se Vám u soukromé firmy seriozní, že avizuje cosi s platností od 1.1.2017 a ještě na konci února 2017 nikdo nic neví???? I.Průšová - bývalá letitá velmi spokojená zákaznice a nadšená sběratelka věrnostního programu
  • Asi odejdu

    16.2.2017 9:07:10 Olga Klásková
    Tak věrnostní program končí.Tak se pravděpodobně zařadím mezi odcházející zákazníky.Ale co s nasbíranými body???Vitamínových doplňků je spousta.Věr.program bylo příjemné zpestření.
  • alibisti

    9.2.2017 19:13:06 iva
    Nejen, že neplníte sliby a neodpovídáte na online dotazy, ale ještě mažete příspěvky, které jsou pro vás nepříjemné. Můj příspěvek ze dne 7. 2. 2017 tam vydržel cca 1 hod. a je pryč.
    • RE: alibisti

      10.2.2017 13:06:34 Zákaznický servis WALMARK®

      Dobrý den, smazán byl pouze jeden dotaz ohledně potíží s objednáním produktů Biotin a Feminine za Wk body, který byl duplicitně vložen jako dotaz do on-line poradny dne 7.2. v 13:19 hod. Operátorka zákaznického servisu na něj 2x reagovala a požadovala ověření jména. Odpověď od klientky nepřišla, nebyl uveden ani e-mail. Jelikož ani tento příspěvek nemá podpis, nevíme, zda-li se jedná o stejnou záležitost.

      Příspěvků, které jsou pro nás nepříjemné je zde několik. Nemáme důvod je promazávat, sama vidíte, že jej ponecháváme veřejné.

      S pozdravem,

      Markéta Skalková
      Klub zdraví Walmark

předchozí 1234

ShopRoku 2016
ShopRoku 2016

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: 372 420 000,- Kč
Informace pro platbu kartou:
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.