Diskuse - Nejčastěji kladené otázky a odpovědi

Zde naleznete odpovědi na Vaše nejčastější dotazy...

Přidat příspěvek

  • KAM TO CELÉ SMĚŘUJE ?

    12.4.2017 18:37:41 Petr Svoboda
    Snad by bylo vhodné,kdyby někdo odpovědný (co dělají bratři W.-zakladatelé?) konečně vydal srozumitelné prohlášení co bude dál.Vaše výrobky pomalu mizí z lékáren,některé jsou dostupné pouze na objednání (možná) Vaše oficiální stránky walmark.cz lákají nové zákazníky na věrnostní sbírání bodů a neustále se chlubí,nyní již zcela nereálnou základnou 176000 spokojených členů a pokud vím tak už nevyšel ani časopis.Vytvoření nových stránek,co trvá víc jak půl roku je taktéž poněkud podivné !!! A odpovědˇ paní Skalkové jedné zákaznici,že prostě píše jen ona (je v tom cítit výčitka nebo neslušnost?) Sami asi dobře víte, proč vám lidé přestali psát,že. Také například nechápu, proč ke konci roku tolik zdražil B-komplex s vit.C a spousta dalších byla přinejmenším nedostupná.Ještě jedna připomínka k ukončení bodového systému.Nejenže nešlo objednat vše podle mého přání ale také mi zbylo mnoho neuplatnitelných bodů z poslední objednávky a poslat vám je na pozdější uplatnění bylo kvůli poštovnému jaksi nevýhodné.Už jsem jen zvědav,co ta bouře mozků vašeho vedení do léta vymyslí. Svoboda
  • Velké zklamání

    31.3.2017 10:36:33 Jarmila V
    Dobrý den, i já bohužel musím vyjádřit obrovské zklamání. Sbírání věrnostních bodů jsem pokládala za jednu z největších vymožeností firmy Walmark. Bohužel staré dobré časy jsou ty tam a firma, jejíž výrobky mi nesčetně pomohly, se uchyluje k pochybným praktikám jako je např. telefonické nahánění a přesvědčování zákazníků. Ani slučování s dalšími firmami mi nepřijde zajímavé a ani výhodné. Walmark byl pro mne známkou kvality, bohužel přestal některé výrobky, např. pro úlevu od hemoroidů, vyrábět a jak jsem si všimla, nahradil ho výrobky firmy Valosun, které bohužel nestojí za nic( sama jsem vyzkoušela). Pokud se Walmark bude ubírat touto cestou, špatně to dopadne. Je mi to nesmírně líto, neboť Walmark pro mne znamenal vždy kvalitu, se kterou už nebudu moci počítat.
    • RE: Velké zklamání

      8.4.2017 0:26:37 Ivana Průšová
      Vážená paní Jarmilo, myslím, že jste vystihla pravý stav věci - po prodeji akcií firmy kdovíkomu jde jenom o peníze a specifika českého zákazníka nového majitele nezajímá - zrušení úžasného věrnostního programu, omezování vývoje vlastních produktů, kupování no-name firem s pochybným sortimentem....to je nová cesta Walmarku a jiná nebude. Takže s tímto tuctovým e-shopem jsem skončila a začala jsem nakládat zelí, fermentovat ovesné vločky a vyrábět pikles = neměla bych potřebovat některé potravinové doplňky ....stejně Nature Bounty už není k sehnání....
      • RE: Velké zklamání

        8.5.2017 10:23:34 Marie Dokoupilová
        Dobrý den. Připojuji se k Vašemu názoru "Jedno velké zklamání". Členkou klubu jsem víc jak 10 let. Po celou dobu jsem byla velmi spokojená. Ovšem teď to směřuje k odrazení nás věrných zákazníků. Nepochopím, když si některý potřebný Váš produkt, který léta u Vás kupuji, koupím za daleko nižší cenu u jiného obchodníka než u Vás. Nějak potom postrádám smysl toho, že nakupuji přímu u Vás a to jako že se slevou. Také je zarážející obsah účinných látek v jednotlivých produktech . Stojí za to pořádně přečíst složení na každé kkabičce. (hlavně porovnat s těmi staršími a taky s cenami) .
  • změna k horšímu

    7.3.2017 11:09:09 Marie Pokorná
    Dobrý den, bohužel mi nezbývá než souhlasit s naprostou většinou přečtených příspěvků zákazníků. Došlo ke zklamání a ztrátě důvěry dlouholetých odběratelů Vašich výrobků. Ať už za to může nový obchodní partner/majitel nebo neschopnost lidí zajišťujících plánované změny. Ani nepředpokládám,že budou lepší,než to, co fungovalo perfektně mnoho let. Již uvažuji o tom,že si udělám prověrku cen srovnatelných výrobků na trhu,které mne zajímají a pokud budou pro mne cenově výhodnější,přejdu k nim. Vyřiďte to svým "manažerům". Tento typ "marketingu",který jste zvolili opravdu není na úrovni. Vaše dlouholetá zákaznice Marie
  • Věrnostní program...ani k 1.3.2017 stále nic ??

    1.3.2017 22:15:59 Ivana
    Takže náš starý dobrý Walmark je minulostí....informace o novém věrnostním programu stále žádné a navíc mám podezření, že se zde již nezobrazují ani nové příspěvky. Nebo od 17.2.2017 nikdo neměl potřebu něco napsat?
    • RE: Věrnostní program...ani k 1.3.2017 stále nic ??

      2.3.2017 9:26:21 Zákaznický servis WALMARK®

      Dobrý den, nový zákaznický program je v přípravě. Jeho uvedení se však z technických důvodů posunulo na začátek léta. V této době budou spuštěny naše nové webové stránky, na kterých je nový zákaznický program závislý. Bude cílený na výhodnější ceny, akční nabídky na míru, slevové kupóny, atd. pro naše registrované klienty, kteří u nás pravidelně nakupují.
      Až budou nové podmínky připraveny, zveřejníme je na našich webových stránkách. 

      Zobrazování příspěvků je v pořádku. Jen prostě nikdo nepíše...kromě Vás. 

      S pozdravem,

      Markéta Skalková

      • RE: Věrnostní program...ani k 1.3.2017 stále nic ??

        3.3.2017 22:59:57 Ivana Průšová
        Vážená paní Skalková, opravdu Vás lituji, že Vás nutí psát tak slabomyslné zdůvodnění, proč nefunguje nový věrnostní program. Chcete nám snad namluvit, že minimálně opravit datum spuštění VP na Vašem webu je projekt na půl roku? V dnešní době 4. průmyslové revoluce není Walmark schopný uvést do provozu obyčejný slevový, pro zákazníky zajímavý, produkt?? A navíc jste začali klamat zákazníky s cenami produktů. Pravidelně jsem nakupovala Reghaar - vlasový stimulátor, u kterého nyní uvádíte běžnou cenu 138,- Kč a mojí cenu 106,- Kč. Jenom na Heurece (kterou spousta e-shopů ze známých důvodů bojkotuje) jsou 4 obchody pod 106,- Kč a dalších 69!! nabídek pod 138,- Kč. A to už je vrchol neserioznosti. Takže já už nemám jediný důvod k objednávce. S pozdravem Ivana Průšová P.S. Pokud to vydržím, tak slibuji, že už psát nebudu...ale mrknu na Vaše stránky zase v dubnu...
  • spokojený zákazník

    17.2.2017 17:12:41 Zdeněk Severa
    Vašim zákazníkem jsem docela dlouho a vždy jsem byl spokojen. Rychlost vyřízení objednávky, poštovné a balné zdarma a příznivé ceny. Kde dnes získáte zboží za nasbírané body? To že dochází k nějaké změně mne určitě neodradí od dalšího pohodlného nákupu. Hezký den.
    • RE: spokojený zákazník

      17.2.2017 23:53:45 Ivana Průšová
      Vážený spokojený zákazníku, všechno, co říkáte, v minulosti platilo, ovšem čeští majitelé Walmark prodali čert ví komu a dochází k velké změně...ale k horšímu. Gratuluji Vám, pokud získáte nějaké zboží za nasbírané body...asi je máte hezky dlouho. Po zrušení věrnostního programu je nyní Walmark jen obyčejný eshop s potravinovými doplňky a těch je na webu hromada. Zdá se Vám u soukromé firmy seriozní, že avizuje cosi s platností od 1.1.2017 a ještě na konci února 2017 nikdo nic neví???? I.Průšová - bývalá letitá velmi spokojená zákaznice a nadšená sběratelka věrnostního programu

předchozí 1234

ShopRoku 2016
ShopRoku 2016

Hlavní menu

Hledej

Hledej

Nákupní košík
Přihlásit
Zaregistrovat se
x

Zapomněl(a) jste heslo?

Zaregistrovat se

Přihlásit přes Facebook:

VOLEJTE ZDARMA
800 141 141
Po-Pá: 7:00 - 17:00

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: 372 420 000,- Kč
Informace pro platbu kartou:
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.