Diskuse - Nejčastěji kladené otázky a odpovědi

Zde naleznete odpovědi na Vaše nejčastější dotazy...

Přidat příspěvek

  • bonusprogram

    7.9.2017 11:54:06 Bořivoj Odehnal
    dobrý den, lze očekávat v budoucnu podobný program, který jsem léta využíval k velké spokojenosti?
  • Zase já....o čem je nový věrnostní program???

    23.7.2017 22:28:21 Ivana Průšová
    Dobrý den, po několika měsících jsem zkontrolovala ten x měsíců slibovaný úúúžasný nový věrnostní program a opravdu nevycházím z úžasu!! Naprosto vágní nabídka o možné nabídce zvýhodněných nákupů a dopravě zdarma (ale samozřejmě jenom od určité výše objednávky) mě opravdu pobavila. A sleva 300 Kč u objednávky nad 2.000,- mi přijde více než trapná... Takže nabídka naprosto o ničem...sice mě to mrzí, ale s klidným svědomím po létech opouštím Walmark a budu nakupovat jiné výrobky. Takže noví majitelé kdovíodkud už moje peníze neuvidí. S pozdravem I.Průšová
  • KAM TO CELÉ SMĚŘUJE ?

    12.4.2017 18:37:41 Petr Svoboda
    Snad by bylo vhodné,kdyby někdo odpovědný (co dělají bratři W.-zakladatelé?) konečně vydal srozumitelné prohlášení co bude dál.Vaše výrobky pomalu mizí z lékáren,některé jsou dostupné pouze na objednání (možná) Vaše oficiální stránky walmark.cz lákají nové zákazníky na věrnostní sbírání bodů a neustále se chlubí,nyní již zcela nereálnou základnou 176000 spokojených členů a pokud vím tak už nevyšel ani časopis.Vytvoření nových stránek,co trvá víc jak půl roku je taktéž poněkud podivné !!! A odpovědˇ paní Skalkové jedné zákaznici,že prostě píše jen ona (je v tom cítit výčitka nebo neslušnost?) Sami asi dobře víte, proč vám lidé přestali psát,že. Také například nechápu, proč ke konci roku tolik zdražil B-komplex s vit.C a spousta dalších byla přinejmenším nedostupná.Ještě jedna připomínka k ukončení bodového systému.Nejenže nešlo objednat vše podle mého přání ale také mi zbylo mnoho neuplatnitelných bodů z poslední objednávky a poslat vám je na pozdější uplatnění bylo kvůli poštovnému jaksi nevýhodné.Už jsem jen zvědav,co ta bouře mozků vašeho vedení do léta vymyslí. Svoboda
  • Velké zklamání

    31.3.2017 10:36:33 Jarmila V
    Dobrý den, i já bohužel musím vyjádřit obrovské zklamání. Sbírání věrnostních bodů jsem pokládala za jednu z největších vymožeností firmy Walmark. Bohužel staré dobré časy jsou ty tam a firma, jejíž výrobky mi nesčetně pomohly, se uchyluje k pochybným praktikám jako je např. telefonické nahánění a přesvědčování zákazníků. Ani slučování s dalšími firmami mi nepřijde zajímavé a ani výhodné. Walmark byl pro mne známkou kvality, bohužel přestal některé výrobky, např. pro úlevu od hemoroidů, vyrábět a jak jsem si všimla, nahradil ho výrobky firmy Valosun, které bohužel nestojí za nic( sama jsem vyzkoušela). Pokud se Walmark bude ubírat touto cestou, špatně to dopadne. Je mi to nesmírně líto, neboť Walmark pro mne znamenal vždy kvalitu, se kterou už nebudu moci počítat.
    • RE: Velké zklamání

      8.4.2017 0:26:37 Ivana Průšová
      Vážená paní Jarmilo, myslím, že jste vystihla pravý stav věci - po prodeji akcií firmy kdovíkomu jde jenom o peníze a specifika českého zákazníka nového majitele nezajímá - zrušení úžasného věrnostního programu, omezování vývoje vlastních produktů, kupování no-name firem s pochybným sortimentem....to je nová cesta Walmarku a jiná nebude. Takže s tímto tuctovým e-shopem jsem skončila a začala jsem nakládat zelí, fermentovat ovesné vločky a vyrábět pikles = neměla bych potřebovat některé potravinové doplňky ....stejně Nature Bounty už není k sehnání....
      • RE: Velké zklamání

        8.5.2017 10:23:34 Marie Dokoupilová
        Dobrý den. Připojuji se k Vašemu názoru "Jedno velké zklamání". Členkou klubu jsem víc jak 10 let. Po celou dobu jsem byla velmi spokojená. Ovšem teď to směřuje k odrazení nás věrných zákazníků. Nepochopím, když si některý potřebný Váš produkt, který léta u Vás kupuji, koupím za daleko nižší cenu u jiného obchodníka než u Vás. Nějak potom postrádám smysl toho, že nakupuji přímu u Vás a to jako že se slevou. Také je zarážející obsah účinných látek v jednotlivých produktech . Stojí za to pořádně přečíst složení na každé kkabičce. (hlavně porovnat s těmi staršími a taky s cenami) .
  • změna k horšímu

    7.3.2017 11:09:09 Marie Pokorná
    Dobrý den, bohužel mi nezbývá než souhlasit s naprostou většinou přečtených příspěvků zákazníků. Došlo ke zklamání a ztrátě důvěry dlouholetých odběratelů Vašich výrobků. Ať už za to může nový obchodní partner/majitel nebo neschopnost lidí zajišťujících plánované změny. Ani nepředpokládám,že budou lepší,než to, co fungovalo perfektně mnoho let. Již uvažuji o tom,že si udělám prověrku cen srovnatelných výrobků na trhu,které mne zajímají a pokud budou pro mne cenově výhodnější,přejdu k nim. Vyřiďte to svým "manažerům". Tento typ "marketingu",který jste zvolili opravdu není na úrovni. Vaše dlouholetá zákaznice Marie

předchozí 1234

ShopRoku 2016
ShopRoku 2016

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: 372 420 000,- Kč
Informace pro platbu kartou:
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.