Diskuse - Nejčastěji kladené otázky a odpovědi

Zde naleznete odpovědi na Vaše nejčastější dotazy...

Přidat příspěvek

  • spokojený zákazník

    17.2.2017 17:12:41 Zdeněk Severa
    Vašim zákazníkem jsem docela dlouho a vždy jsem byl spokojen. Rychlost vyřízení objednávky, poštovné a balné zdarma a příznivé ceny. Kde dnes získáte zboží za nasbírané body? To že dochází k nějaké změně mne určitě neodradí od dalšího pohodlného nákupu. Hezký den.
    • RE: spokojený zákazník

      17.2.2017 23:53:45 Ivana Průšová
      Vážený spokojený zákazníku, všechno, co říkáte, v minulosti platilo, ovšem čeští majitelé Walmark prodali čert ví komu a dochází k velké změně...ale k horšímu. Gratuluji Vám, pokud získáte nějaké zboží za nasbírané body...asi je máte hezky dlouho. Po zrušení věrnostního programu je nyní Walmark jen obyčejný eshop s potravinovými doplňky a těch je na webu hromada. Zdá se Vám u soukromé firmy seriozní, že avizuje cosi s platností od 1.1.2017 a ještě na konci února 2017 nikdo nic neví???? I.Průšová - bývalá letitá velmi spokojená zákaznice a nadšená sběratelka věrnostního programu
  • Asi odejdu

    16.2.2017 9:07:10 Olga Klásková
    Tak věrnostní program končí.Tak se pravděpodobně zařadím mezi odcházející zákazníky.Ale co s nasbíranými body???Vitamínových doplňků je spousta.Věr.program bylo příjemné zpestření.
  • alibisti

    9.2.2017 19:13:06 iva
    Nejen, že neplníte sliby a neodpovídáte na online dotazy, ale ještě mažete příspěvky, které jsou pro vás nepříjemné. Můj příspěvek ze dne 7. 2. 2017 tam vydržel cca 1 hod. a je pryč.
    • RE: alibisti

      10.2.2017 13:06:34 Zákaznický servis WALMARK®

      Dobrý den, smazán byl pouze jeden dotaz ohledně potíží s objednáním produktů Biotin a Feminine za Wk body, který byl duplicitně vložen jako dotaz do on-line poradny dne 7.2. v 13:19 hod. Operátorka zákaznického servisu na něj 2x reagovala a požadovala ověření jména. Odpověď od klientky nepřišla, nebyl uveden ani e-mail. Jelikož ani tento příspěvek nemá podpis, nevíme, zda-li se jedná o stejnou záležitost.

      Příspěvků, které jsou pro nás nepříjemné je zde několik. Nemáme důvod je promazávat, sama vidíte, že jej ponecháváme veřejné.

      S pozdravem,

      Markéta Skalková
      Klub zdraví Walmark

  • Další bývalý zákazník

    8.2.2017 21:59:28 Ivana Průšová
    Připojuji se k mnohým dalším příspěvkům - jako vaše dlouholetá odběratelka jsem zklamaná zrušením stávajícího věrnostního programu, ve kterém mě opravdu bavilo šetřit na krásné dárky. A to byl hlavní důvod mé věrnosti Walmarku, neboť nabídka potravinových doplňků na trhu je bohatá. Velmi trapná mi přijde upoutávka na nový věrnostní program, údajně od 1.1.2017 a přitom ani k datu 8.2.2017 není na vašem webu žádná relevantní informace? Zhoršení všeho směrem k nám odběratelům jsem předvídala hned po oznámení prodeje části firmy zahraničním vlastníkům. Těm jde jenom o zisk a je jim jedno, že zničili unikátní zákaznický, věrnostní, a dalo by se říct až rodinný, systém Walmarku. A to mě mrzí nejvíce, teď už jste jenom obyčejný e-shop.... P.S. Velmi by mě zajímal soukromý názor zaměstnanců Walmarku na současné působení společnosti, ale to se nemáme šanci dozvědět.
    • RE: Další bývalý zákazník

      10.2.2017 13:16:37 Zákaznický servis WALMARK®

      Dobrý den paní Průšová,

      děkujeme za Váš názor.

      Ukončení věrnostního programu je velká změna a rozumíme všem námitkám zklamaných zákazníků, kteří aktivně náš věrnostní program využívali. A ano, uznáváme, že neuvedení nových informací od 1.1.2017 je matoucí. Za to se všem klientům omlouváme.

      Nový zákaznický program je stále v přípravě. Má přímou souvislost s další velkou plánovanou změnou našich webových stránek. Spuštění nového webu bylo z technických důvodu odloženo. Přesný termín zatím neznáme. Nejedná se o jednoduchou záležitost, proto prosíme o trpělivost.

      Nový zákaznický program bude cílený na výhodnější ceny pro naše registrované klienty. Doporučujeme vyčkat a jeho nové fungování si vyzkoušet. Registrace v KZW je nezávazná a bezplatná. Poté uvidíte, zda-li se Vám naše nové výhody budou líbit a zůstanete i nadále našim stálým zákazníkem. 

      Děkujeme za pochopení a trpělivost.

      S pozdravem a přáním hezkého dne,

      Markéta Skalková
      Klub zdraví Walmark

      • RE: Další bývalý zákazník

        17.2.2017 23:44:22 Ivana Průšová
        Vážená paní Skalková, děkuji Vám za vyčerpávající odpověď o ničem. Na co mám čekat? Bývali jste seriozní česká firma, která se po vstupu zahraničního vlastníka pro mě ve všem zhoršila....např. koupí polské firmy. Nechci, děkuji, posypovou sůl si umím koupit sama.... A Nature beauty z neznámých důvodů již téměř v nabídce nemáte. S pozdravem I.Průšová
        • RE: Další bývalý zákazník

          20.2.2017 7:38:14 Zákaznický servis WALMARK®

          Pokud máte na mysli koupi firmy Valosun, jejichž výrobky máme v nabídce, tak se jedná o Českou firmu se sídlem v Brně. Což si můžete jednoduše ověřit náhledem do obchodního rejstříku.
          Poznámka o posypové soli opravdu není na místě.

  • rozloučení

    7.2.2017 23:40:43 Michael
    Jsem jedním z těch, kteří po dlouhých letech s vámi pro neseriosní přístup končí. Tak hodně zdaru v televizní reklamě! Nevěřím, že vám tato investice přinese více, než věrní zákazníci. Omyl, ale to poznáte.

předchozí 1234

ShopRoku 2014

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: 372 420 000,- Kč
Informace pro platbu kartou:
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.