Diskuse - Nejčastěji kladené otázky a odpovědi

Zde naleznete odpovědi na Vaše nejčastější dotazy...

Přidat příspěvek

  • Zklamání

    20.1.2017 10:22:33 Jaromír Taubr
    I já jsem zklamán jak bylo celkem rychle ukočeno přijímání čárových kódů produktů WALMARK
  • zklamání

    17.1.2017 11:12:47 Anna Zámečníková
    Dobrý den, patřím též ke zklamaným členům klubu Walmark. Objednávala jsem 16 let pro sebe i rodinu. Dárky byly kvalitní, batohy a další nám léta dobře slouží, ráda jsem si počkala, až budu mít dostatek bodů a pořídila si něco kvalitního. Současné slevy pro mne většinou nejsou zajímavé a už se budu ohlížet po potravinových doplňcích od konkurence. Navíc jsem zklamaná z nezájmu o nás - dárky postupně ubývaly nebo "nebyly skladem", sliby o novém systému od nového roku byly dost průhledné - kdyby napsali, že firma má problém a už nemá na poskytování dárků, bylo by to poctivější a takový fanoušek, jakým jsem byla já, by to i dokázal pochopit. Ale vrchol všeho - žádný nový systém členských výhod NENÍ ani dnes, 17. 1. To už nepotřebuje komentář.
  • NE rušení dárků z věrnostního programu

    15.12.2016 14:26:10 Schusterová
    Dobrý den, připojuji se ke zklamaným zákazníkům, kteří přišli o možnost objednávat dárky z věrnostního programu. Myslím, že to je škoda, protože zvláště sportovní zboží je oblíbené a po nasbírání bodů i dostupné. Děkuji
  • nespokojenost

    10.12.2016 23:55:39 Marika Kohoutková
    Dobrý večer,tak jako někteří,také se připojuji k nesouhlasu s rušením věrnostního programu(dárky) těšila jsem se že si něco hezkého vyberu a ono nic :-( přesně jak sepíše níže,radši bych si za body vzala ještě spacák nebo jiný praktický dárek a ne vitamíny.Lituji ale už asi nebudu tolik objednávat,přesto že objednávám dobře tak 13let :-( prosím přehodnoťte to.Děkuji Kohoutková
    • RE: nespokojenost

      6.1.2017 13:55:23 Svobodová
      Dobrý den,plně se s Vámi ztotožňuji,přesně už nebudu tolik objednávat,protože věrnostní program byl tahounem,to si to raději koupím v lékárně nebo i jiný přípravek,slevy typu 100,-Kč za objednávku nad 1000,-Kč se nevyplatí.Je to škoda a podle mého Walmark přijde touto cestou o hodně zákazníků . Svobodová
    • RE: nespokojenost

      6.1.2017 13:54:32 Svobodová
      Dobrý den,plně se s Vámi ztotožňuji,přesně už nebudu tolik objednávat,protože věrnostní program byl tahounem,to si to raději koupím v lékárně nebo i jiný přípravek,slevy typu 100,-Kč za objednávku nad 1000,-Kč se nevyplatí.Je to škoda a podle mého Walmark přijde touto cestou o hodně zákazníků . Svobodová
  • nespokojenost

    4.12.2016 18:05:23 Eva
    Dobrý den,také se připojuji k většině nespokojených zákazníků s rušením věrnostního programu, po létě jsem zaslala kody, nyní si chci vybrat dárek a jaké bylo překvapení, že žádné, tedy skoro už nejsou a také měsíční soutěže, ráda a dlouho jsem u vás nakupovala a toto byly takové bonusy věrným zákazníkům, dnes jsem si chtěla objednat výrobek za WK a nešlo to vybrat. Musím za WK objednat jenom písemně nebo telefonicky? Děkuji za odpověď

předchozí 1234

ShopRoku 2014

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: ?352 340 000,- Kč