icon
Stres, nadměrná psychická zátěž, nekvalitní spánek a nedostatek odpočinku jsou hlavní atributy životního stylu současné doby, které mají negativní dopad nejen na naše duševní, ale i celkové zdraví.
 
Duševní zdraví ovlivňuje celá řada faktorů, z nichž některé můžeme ovlivnit. Psychickou pohodu lze podpořit doplňky stravy s optimálním množstvím živin, které jsou nezbytné pro správné fungování nervové soustavy a normální psychickou činnost.
 
Mezi živiny, zodpovědné za podporu správného fungování psychické činnosti patří například:
  • Biotin
  • Kyselina listová
  • Hořčík
  • Vitamin B3 – niacin
  • Vitamin B1 – tiamin
  • Vitamin B12
  • Vitamin B6
  • Vitamin C

Podkategorie

Užijte si hygge podzim!
07.10.2021

Užijte si hygge podzim!

Podle zprávy World Happiness Report, kterou sestavuje Organizace spojených národů, patří Dánsko mezi nejšťastnější národy světa. Nebude proto žádným překvapením, že právě z Dánska pochází životní styl plný pohody a klidu, který je známý jako „hygge“. Česká republika se v žebříčku OSN umístila na 18. místě, tak proč se Dány neinspirovat? Díky našim hygge tipům si budete podzim, navzdory nevlídnému počasí, užívat!  

Přečtěte si více
Zobrazení: 289
Do boje se stresem! Rady, jak pečovat o své zdraví, i když nemáte čas
22.09.2021

Do boje se stresem! Rady, jak pečovat o své zdraví, i když nemáte čas

Ať už jde o zdraví všech orgánů, zpomalení procesu stárnutí, zlepšení výkonu nebo ovlivnění psychických funkcí, dostatečný přísun vitamínů hraje velmi důležitou úlohu při udržování lidského organismu v co nejlepší formě.

Přečtěte si více
Zobrazení: 442
Jaké nástrahy nás čekají v září? Návrat dětí do škol a školek se blíží!
17.08.2021

Jaké nástrahy nás čekají v září? Návrat dětí do škol a školek se blíží!

S blížícím se koncem prázdnin přemýšlí rodiče školkou a školou povinných dětí, jak podpořit jejich imunitu. Dětský kolektiv totiž představuje místo, kde se onemocnění velmi dobře šíří. Podzim a zima jsou období, kdy se ve zvýšené míře vyskytují nejen běžná dětská onemocnění, ale také obávané vši. Být připraven na možná úskalí, která s sebou pobyt v dětské kolektivu přináší, je proto víc než vhodné.

Přečtěte si více
Zobrazení: 89
10 varovných signálů, že je vaše tělo ve stresu
13.05.2021

10 varovných signálů, že je vaše tělo ve stresu

Typické příznaky akutního stresu, jako je bušení srdce, pocení, zrychlený dech nebo svíravý pocit kolem žaludku, zažívá čas od času každý z nás. Je to zcela přirozený jev, který pro naše zdraví neznamená žádnou vážnější újmu.

Přečtěte si více
Zobrazení: 33486
Jarní detox s rozumem
12.05.2021

Jarní detox s rozumem

Na počátku jara se na nás ze všech stran valí zaručené tipy, jak na jarní detoxikaci organismu. Jarní detox v podobě přísné diety a hladovění organismu v žádném případě ovšem neprospívá. Na to, aby se člověk cítil dobře, a to nejen na jaře, stačí zdravé stravování, dostatek pohybu a odpočinku a dostatek životního optimismu.

Přečtěte si více
Zobrazení: 4989
Mějte se rádi aneb jak láska ovlivňuje naše zdraví
10.02.2021

Mějte se rádi aneb jak láska ovlivňuje naše zdraví

To, že láska přináší pozitivní emoce, ví každý. Méně už je ale známo, že láska má velký vliv také na naše fyzické zdraví. V láskyplném vztahu se cítíme dobře nejen psychicky, ale dobře se cítí také naše tělo. Podle mnoha výzkumů se navíc ti, kteří se cítí milováni, dožívají vyššího věku a rychleji se uzdravují z onemocnění. Pokud jste tedy slyšeli tvrzení, že láska uzdravuje, věřte, že něco na tom je.

Přečtěte si více
Zobrazení: 317
Buďte fit! Jak se správně starat o svoje tělo?
16.11.2020

Buďte fit! Jak se správně starat o svoje tělo?

Zdraví, ať už fyzického, nebo psychického charakteru, by mělo být pro každého člověka na předním místě hodnotového žebříčku. Vždyť jak se říká, zdraví máme všichni jen jedno. Jak se ale o svoje zdraví ideálně starat?
 

Přečtěte si více
Zobrazení: 360
Zobrazuji články 1 až 7 z 29 celkem