Stížnost našich zákazníků na tablety Biopron

Stížnost našich zákazníků na tablety Biopron

Publikováno: 28.03.2018

Zobrazení: 0

Velice nás mrzí potíže související se zakoupeným produktem a omlouváme se tímto za vzniklé nedopatření. Rozhodně se však nejedná o běžnou situaci...

Veškeré naše produkty procházejí přísnou kontrolou kvality a jsou vyráběny v systémech správné výrobní praxe. V současné době spolupracujeme v tomto směru s dodavatelem na některých inovacích, jako je například větší tloušťka blistrovací folie nebo jiný obal kapslí, které by měly v budoucnu těmto problémům zcela zamezit.
S žádostí o pomoc při řešení podobné situace se lze také obrátit na naše zákaznické centrum. Telefonní kontakt je uveden na každé krabičce s našimi produkty i na e-shopu.

Jak postupovat při reklamaci?

Rozhodnete-li se reklamovat zakoupený produkt, učiňte tak v místě, kde jste jej zakoupili. To znamená, že pokud jste produkt zakoupili v lékárně, obraťte se s reklamací právě na tuto konkrétní lékárnu, která nastalou situaci vyřeší s dodavatelem (Walmark a. s.). Jestliže jste produkt zakoupili prostřednictvím e-shopu, zašlete jej zpět spolu s průvodním dopisem a žádostí o reklamaci na adresu uvedenou na faktuře.
Případně můžete kontaktovat náš zákaznický servis, kde vám rovněž pomohou s urgentním řešením vašeho problému. Telefonní číslo zákaznického servisu je uvedeno na každé krabičce i na e-shopu.

Veškeré naše produkty procházejí přísnou kontrolou kvality a jsou vyráběny v systémech správné výrobní praxe. V současné době spolupracujeme v tomto směru s dodavatelem na některých inovacích, jako je například větší tloušťka blistrovací folie nebo jiný obal kapslí, které by měly v budoucnu těmto problémům zcela zamezit.
S žádostí o pomoc při řešení podobné situace se lze také obrátit na naše zákaznické centrum. Telefonní kontakt je uveden na každé krabičce s našimi produkty i na e-shopu.