Aktuální situace

Aktuální situace

Publikováno: 06.04.2020

Zobrazení: 1099

Vážení zákazníci,

v souvislosti s aktuální situací ohledně šíření koronaviru přinášíme přehled doporučení a opatření:

- pod vlivem epidemiologické situace dochází ze strany dopravců k dočasnému omezení platby dobírkou u řidiče (například může být možné zaplatit pouze kartou). Namísto dobírky doporučujeme využít platbu kartou nebo platbu předem pro minimalizaci rizika,

- děláme vše proto, abyste své objednávky dostali co nejdříve, za současné situace je však doba doručení zhruba 4 - 5 dnů,

- pozorně prosím sledujte informace na stránce vámi zvoleného dopravce na následujících odkazech ZásilkovnaDPDČeská poštaGLS,

- všichni dopravci a jejich kurýři dělají vše proto, aby minimalizovali riziko šíření nákazy, respektujte proto vydaná doporučení, na dotaz informujte kurýra o vaší situaci. Pokud jste v karanténě, či jiné formě izolace, nebo jste nemocní, uvědomte prosím dopravce o této situaci s předstihem před předáním zásilky – někteří dopravci nabízí možnost úpravy předání zásilky pro bezpečnost obou stran,

- pokud bude probíhat předání jakkoli nestandardně, odmítněte převzetí zásilky a obratem nás kontaktujte na bezplatné zákaznické lince +420 800 141 141 (po - pá 8.00 - 16.30) pro vyřešení situace.

Zdraví a bezpečí zákazníků, obchodních partnerů i kolegů je pro nás největší prioritou, a věříme, že společně tuto situaci překonáme s ohleduplností a vzájemným respektem.

Váš Klub zdraví Wavita