Aktuální situace
Publikováno: 06.04.2020
Zobrazení: 1099
Vážení zákazníci,
v souvislosti s aktuální situací ohledně šíření koronaviru přinášíme přehled doporučení a opatření:
- pod vlivem epidemiologické situace dochází ze strany dopravců k dočasnému omezení platby dobírkou u řidiče (například může být možné zaplatit pouze kartou). Namísto dobírky doporučujeme využít platbu kartou nebo platbu předem pro minimalizaci rizika,
- děláme vše proto, abyste své objednávky dostali co nejdříve, za současné situace je však doba doručení zhruba 4 - 5 dnů,
- pozorně prosím sledujte informace na stránce vámi zvoleného dopravce na následujících odkazech Zásilkovna, DPD, Česká pošta, GLS,
- všichni dopravci a jejich kurýři dělají vše proto, aby minimalizovali riziko šíření nákazy, respektujte proto vydaná doporučení, na dotaz informujte kurýra o vaší situaci. Pokud jste v karanténě, či jiné formě izolace, nebo jste nemocní, uvědomte prosím dopravce o této situaci s předstihem před předáním zásilky – někteří dopravci nabízí možnost úpravy předání zásilky pro bezpečnost obou stran,
- pokud bude probíhat předání jakkoli nestandardně, odmítněte převzetí zásilky a obratem nás kontaktujte na bezplatné zákaznické lince +420 800 141 141 (po - pá 8.00 - 16.30) pro vyřešení situace.
Zdraví a bezpečí zákazníků, obchodních partnerů i kolegů je pro nás největší prioritou, a věříme, že společně tuto situaci překonáme s ohleduplností a vzájemným respektem.
Váš Klub zdraví Wavita