Úvodní stránka > PRODUKTY > Vitaminy, Vitaminy a multivitaminy, Oči a zrak, Imunita, Únava, Oči, Nehty, kůže, zdravé opalování, Vitaminy a multivitaminy > Vitamin A+D
Vitamin A+D
Ochrana zraku a kůže při UV záření
- příznivě působí při oslabení a snadné unavitelností zraku
- vhodný při špatném vidění za šera
- příznivě ovlivňuje obranné pochody kůže před ultrafialovým zářením a jinými škodlivinami
- podporuje správnou stavbu kostí a zubů
Všechny ceny jsou včetně DPH
| Složení 1 tobolky: |
| vitamin A |
1,5 mg |
| vitamin D |
10 µg |
1 tobolku denně, zapít tekutinou
Upozornění: Přípravek není vhodný pro děti do 3 let a těhotné ženy. Tento produkt je vhodný pro diabetiky. Neobsahuje lepek, je vhodný pro osoby s bezlepkovou dietou.
|
Vhodnost užívání: |
ALERGIE |
těhotné a kojící |
laktóza |
lepek |
včely |
vhodné |
vhodné |
vhodné |
nevhodné |
Charakteristika
Vitamin A+D
Tento preparát obsahuje vitamin A a vitamin D získané z oleje jater ryb.
Vitamin A patří do skupiny vitaminů rozpustných v tucích. Může se v těle uchovávat, především v játrech a není třeba jej denně doplňovat.
Aktivní forma vitaminu A je v potravě zvířecího původu, v rostlinné potravě přijímáme vitamin A ve formě provitaminů-karotenů (nejaktivnější biologicky je beta karoten), které se nacházejí především v zelené, tmavě žluté a oranžové zelenině.
Vitamin D v hotové formě se nachází v některých potravinách (játra mořských ryb, žloutky, máslo), jinak jej organizmus vytváří sám, a to v kůži vlivem ultrafialového záření.
Notifikováno MZ ČR jako doplněk stravy.
související produkty
Špičková novinka v péči o lidský zrak!
Vitamin A nejen pro zdraví Vašich očí
NOVINKA
Pro zdravé kosti a zuby
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
1.7.
2011
Víte, že...
Ženy, které si doplňují stravu vitaminem D a vápníkem, tím mohou snížit riziko, že onemocní rakovinou kůže.
3.6.
2011
Víte, že...
Podle nové studie vědců z univerzity v Copenhagenu by vitamin D mohl mít klíčový význam pro zdravou reprodukci mužů. Studie prováděná na třech stovkách zdravých mužů ukázala pozitivní vztah mezi pohyblivostí spermií a hladinou vitaminu D v séru.
30.11.
2010
Víte, že...
Pravděpodobnost deprese je výrazně vyšší u lidí s nedostatkem vitaminu D, ve srovnání s lidmi s odpovídající hladinou vitaminu D.
16.7.
2010
Víte, že...
Vysoká hladina vitaminu D může snižovat riziko rozvoje Parkinsonovy choroby o 67 procent ve srovnání s nízkou hladinou tohoto vitaminu.
2.4.
2010
Víte, že...
Nová studie publikována v časopise Nutrition and Cancer uvedla vztah mezi příjmem beta karotenu, a vitaminů A, C a E a nižším rizikem rakoviny děložního čípku u žen.
22.2.
2010
Víte, že...
Lidé středního věku a starší osoby s vysokou hladinou vitaminu D mohou mít o 33 procent nižší riziko srdečního onemocnění.
29.9.
2009
Víte, že...
Nová americká studie ukázala, že vitamin D hraje životní roli ve snižování rizika úmrtí u starších osob.
23.4.
2009
Víte, že...
Suplementace vitaminem D může zlepšovat zdraví kardiovaskulárního systému během hubnutí, bez ohledu na to, o kolik kilogramů člověk zhubne.
DiskusePočet reakcí: 3, poslední: 18.10.2010 12:3:9
18.10.2010 12:3:9
RE: ochrana očí.
Dobrý den pane Schromme, děkujeme za reakci ve fóru.
Velice nás těší, že j...
15.10.2010 10:42:25
ochrana očí.
Velmi spokojený jsem byl s výrobkem f.NB HERBAVISION,který není v nabídce,další ...
20.07.2010 14:42:6
vitamin D
Bohužel u některých doplňků, jako je zrovna tato kombinace A+D počet jednotek v ...
VSTOUPIT DO DISKUSE