1.2.2012
Bez dostatečného množství vitaminů a minerálů by se lidský organizmus nemohl normálně vyvíjet ani by správně nefungovaly všechny metabolické procesy.
30.1.2012
Vědci tvrdí, že děti s nízkou hladinou vitaminu D častěji trpí depresemi. Ty děti, které mají vyšší hladiny tohoto “slunečního vitaminu”, jak se také vitaminu D také říká, mají o 10% nižší riziko, že se u nich vyvinou nějké psychické zdravotní problémy. Tato zjištění pocházejí ze studie, která byla provedena na univerzitě v Bristolu.
19.1.2012
Zrak je jedním z nejdůležitějších lidských smyslů, proto si zaslouží naši péči.
Zárukou dobrého vidění v každém věku je i nenápadný karotenoid – lutein.
17.1.2012
Pokud dostanete neovladatelnou chuť na sladké, měli byste mít po ruce Digellu – doplněk stravy, který stoprocentně uspokojí vaši touhu po sladkém, a to bez obav, že přiberete. Zároveň – vezmete-li si ji před jídlem, bude vám stačit mnohem menší porce než obvykle.
6.1.2012
Rakytník řešetlákový je keř s typickými oranžovými plody,
které jsou chutné a hlavně mají příznivé účinky na lidské zdraví.
6.12.2011
O hlívě ústřičné, nazývané též Hiratake,
se hovoří jako o zázraku přírodní medicíny.
22.11.2011
Už déle než 5 tisíc let lidé znají a také využívají výjimečné účinky ginkga – prastarého stromu, jehož listy připomínají zelené vějířky.
21.10.2011
Nová studie uvádí, že výhody užívání doplňků stravy obsahujících kyselinu listovou v průběhu těhotenství nemusí souviset jen s předcházením vzniku různých vývojových vad plodu, ale že rovněž mohou snižovat riziko závažného opoždění ve vývoji řeči u dětí do tří let.
14.10.2011
Nová studie udává, že nedostatek vitaminu B12 může zvyšovat riziko zhoršení mentálních funkcí a způsobit ztrátu objemu mozku u starších lidí.
16.9.2011
Podle výsledků studie FACTS doplňky stravy obsahující chondroitin sulfát mohou zmírnit bolest v rukou spojenou s a rovněž snížit ztuhlost rukou po ránu.
9.9.2011
Užívání omega-3 DHA (dokosahexaenová kyselina) může snížit rozsah poškození mozku následující po mozkové příhodě až o 25%.
26.8.2011
U žen, které začaly užívat multivitaminové doplňky stravy v období krátce před početím, je podle výsledků nové studie menší riziko předčasného porodu.
10.8.2011
Dle nové studie může strava obohacená o vysoké dávky omega-3 nenasycených mastných kyselin obsahujících DHA (dokosahexaenová kyselina) v průběhu těhotenství napomoci zvýšit obranyschopnost narozeného dítěte.
29.7.2011
Podle tří nových studií publikovaných v American Journal of Clinical Nutrition snižuje vyšší hladina omega-3 mastných kyselin v krvi riziko onemocnění Diabetes Mellitus II. typu.
20.7.2011
Nová studie říká, že vitamin C může napomoci správné funkci nervových buněk v oku. A navíc rovněž předpokládá, že tento vitamin může být také velmi důležitý pro mozkové funkce.
15.7.2011
Přehled vědecké literatury ukazuje, že omega-3 mastné kyseliny dokáží snížit tuhost tepen.
11.7.2011
Plody amerických brusinek velkoplodých vynikají vysokým obsahem biologicky aktivních látek a osvědčily se jako přírodní antiseptikum močových cest.
8.7.2011
Výzkumy ukazují, že probiotická úprava střev může následně ovlivňovat mozek
a tím i náladu člověka.
1.7.2011
Pro správné fungování lidského organizmu je nutná zdravá, fungující střevní mikroflóra, která chrání tělo před nemocemi.
V kondici ji pomáhají udržovat účinná probiotika, zejména laktobacily.
1.7.2011
Ženy, které si doplňují stravu vitaminem D a vápníkem, tím mohou snížit riziko, že onemocní rakovinou kůže.