Úvodní stránka > VÍTE, ŽE... > Vyšší příjem antioxidantů a nižší riziko rakoviny děložního čípku
2.4.2010
Vyšší příjem antioxidantů a nižší riziko rakoviny děložního čípku
Nová studie publikována v časopise Nutrition and Cancer uvedla vztah mezi příjmem beta karotenu, a vitaminů A, C a E a nižším rizikem rakoviny děložního čípku u žen.
Výzkumníci zkoumali 288 žen s diagnózou rakoviny děložního čípku a porovnávali výsledky s 288 kontrolními subjekty bez této diagnózy. Sociodemografické informace byly shromážděny na základě registrace a vyplněním dietního dotazníku byly analyzovány údaje o nutričním příjmu.
Výzkumníci odhalili spojení mezi vyšším příjmem vitaminů A, C a E z potravy a doplňků a signifikantně nižším rizikem rakoviny děložního čípku.

Pacientky s vyšším příjmem vitaminů A, beta karotenu a vitaminu C měly statisticky signifikantně nižší riziko rakoviny děložního čípku než ty, které přijímaly menší množství těchto vitaminů.
Zdroj:
Intakes of vitamin A, C, and E, and beta-carotene are associated with risk of cerival cancer: a case-control study in Korea. Nutrition and Cancer, 2010; 62(2):181-9.
SOUVISEJÍCÍ PRODUKTY
Udržuje dobrý zdravotní stav a chrání tělo před škodlivým působením volných radikálů
Pro zdravé a krásné opálení
Nyní 100 tob. balení v nabídce 1+1 zdarma!
Nejoblíbenější Beta karoten v ČR!
Vitamín C s příchutí v mini balení
600 mg vitaminu C v každé tabletě s příjemnou příchutí.
Nyní 30 tbl. v nabídce 1+1 zdarma!
EXP: 22.09.2012
Mega dávka céčka s prodlouženým účinkem
Vitamin A nejen pro zdraví Vašich očí
Ochrana zraku a kůže při UV záření
Vitamin E pro celkovou vitalitu organizmu. Příznivě působí na srdce a cévy.