Kde jsem?
25.11.2009

Omega 3 mastné kyseliny a riziko rakoviny prsu

Omega 3Dle studie publikované v BMC Cancer konzumace ryb bohatých na omega 3 mastné kyseliny snižuje riziko rakoviny prsu u premenopauzálních tak postmenopauzálních žen.

Výzkumníci sledovali 358 korejských žen, které měly rakovinu prsu a 360 žen , které rakovinou prsu netrpěly.

Účastnice, které jedly více ryb měly nižší riziko rakoviny prsu. Studie také potvrdila, že ty, které konzumovaly v průměru 101 mg eikosapentaenové kyseliny (EPA) a 213 mg dokosahexaenové kyseliny (DHA) denně měly nižší riziko rakoviny prsu ve srovnání se skupinou konzumující nižší množství omega 3 mastných kyselin.

Zdroj:
Jeongseon Kim, Sun-Young Lim, Aesun Shin, Mi-Kyung Sung, Jungsil Ro, Han-Sung Kang, Keun Seok Lee, Seok-Won Kim and Eun- Sook Lee. 
Fatty fish and fish omega-3 fatty acid intakes decrease the breast cancer risk: a case-control study.  BMC Cancer 2009, 9:216.

SOUVISEJÍCÍ PRODUKTY

EPA Marine

Rybí olej pro zdravé srdce a cévy

EPA rybí olej

Pro účinnou ochranu srdce a cév

Omega 3 rybí olej

S vitaminem E

Super Omega 3

Doplněk stravy pro pevné zdraví srdce a cév s vysokým obsahem EPA a DHA

DiskusePočet reakcí: 0

Buďte první, kdo vloží svůj názor do diskuse.

VSTOUPIT DO DISKUSE